Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسین مرعشی پور دبیر فجر استانی منطقه آزاد ارونددر گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ، گفت:مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر (بخش فجر استانی) در منطقه آزاد اروند از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۸ دی ماه جاری با حضور در گلزار شهدا آبادان آغاز بکار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اجرای نمایش‌ها از روز سه شنبه مورخ ۱۸ دی ماه آغاز و تا پنج شنبه ۲۰ دی ماه ادامه خواهد داشت و ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۱ دی ماه مراسم اختتامیه در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار خواهد شد.

دبیر فجر استانی منطقه آزاد اروند گفت: در این جشنواره ۸ نمایش صحنه‌ای ۶ نمایش خیابانی و ۶ نمایشنامه خوانش خواهد شد.

وی به برنامه‌های جنبی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر (بخش فجر استانی) در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های تخصصی نمایش با ۵۰ درصد تخفیف در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر، برپایی نمایشگاه عکس چهل سالگی تئاتر (آبادان و خرمشهر) در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان و کارگاه بازیگری از ساعت ۱۴ الی ۱۷ مورخ ۱۹ دیماه الی ۲۱ دیماه در محل تالار فانوس خرمشهر برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ د

جشنواره بین المللی  تئاتر فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد