Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان علوم پزشکی مازندران گفت: تجهیزات و امکانات بهداشت و درمان مازندران از شاخص رو به رشدی برخوردار است.

حامد روحانی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: در بعد از انقلاب شاهد رشد قابل توجهی در بهداشت و درمان بوده ایم و توسعه مناسبی ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در رابطه با اقدامات درمانی قبل و بعد از انقلاب شاهد توسعه روز فزون هستیم و از 15 بیمارستان قبل از انقلاب اکنون غیر از شهرستان بابل که مستقل است؛ دارای 32بیمارستان در سطح استان هستیم و 8 بیمارستان دولتی و خصوصی در حال ساخت و تجهیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه در قبل از انقلاب هیچ تخت ویژه همچون آی سی یو و سی سی یو و غیره در مازندران نبود؛ گفت: افراد برای خدمات گرفتن در بخش ویژه باید به تهران مراجعه می کردند و اکنون 700 تخت ویژه در کل استان مازندران وجود دارد.

روحانی زاده خاطر نشان کرد: دیالیز مازندران از 8 دستگاه در قبل از انقلاب به 252 دستگاه افزایش یافته است و خدمات در بسباری ازشهرها در بخش دیالیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در قبل از انقلاب کل ظرفیت پزشکان مازندران 400 پزشک بود، افزود: اکنون 3 هزار پزشک عمومی و تخصصی در بیمارستان های دولتی و خصوصی مازندران به عموم مردم خدمات ارائه می کنند.

معاون درمان علوم پزشکی مازندران گفت: علاوه بر وجود پزشکان عمومی و متخصص امروزه مازندران از وجود 110 پزشک فوق تخصص برخوردار است که در رشته ها و حوزه های مختلف به مردم خدمات درمانی ارائه می کنند.

روحانی زاده گفت: مجموع بیمارستان های مازندران از 700 تخت قبل از انقلاب، امروز به بیش از 4100 تخت افزایش یافته و تجهیزات و امکانات پزشکی در اقصی نقاط استان گسترده شده و همگان از امکانات مختلف بهداشت و درمان برخوردارند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب بهداشت و درمان پزشک دولتی و خصوصی شاخص جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد

 محمدکاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

وی افزود: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

 مومنی گفت: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها