Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ناصر رحیمی روز چهارشنبه در بازدید خبرنگار ایرنا از این روستا و بررسی مشکلات مردم افزود: مردم روستای عشایری چاه قد مکرر به دهیاری مراجعه و از سرنوشت طرح اسکان روستا سئوال می کنند.
وی گفت: هم اکنون این طرح در بنیاد مسکن در دست بررسی و مطالعه قرار دارد که باید هرچه سریع تر تکلیف مردم روشن شود.
دهیار روستای چاه قد بیان کرد: براساس این طرح به هرکدام از خانواده های عشایری زمین واگذار و به ساخت و ساز می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر رحیمی گفت: تسهیلات برای مشاغل خانگی، دامپروری، افزایش تعداد مخزن های آب، جاده دسترسی به روستا، پرداخت وام مسکن و تامین اتاق برای امور دهیاری روستا از مطالبات مردم است.
مدیر آموزگار دبستان عشایری شهید رجایی روستای چاه قد گفت: سرویس های بهداشتی مدرسه اندک است و نیاز به تعمیر و افزایش دارد.
اصغر اسدی افزود: لوله کشی مخزن آب بر بام سرویس بهداشتی، افزایش اتاق مدرسه برای امور کتابخانه و کارهای پرورشی، زمین فوتبال، فوتسال دستی و تنیس روی میز از خواسته های دانش آموزان این مدرسه است.
روستای چاه قد بخش آبدان شهرستان دیر با 150 نفر جمعیت و 6 دانش آموزان در 6 پایه در فاصله 160 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
6043/7207
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دانش آموزان ساخت و ساز سرویس های بهداشتی فوتبال مدرسه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه