Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:12:56 GMT

4 کشته در حمله انتحاری به «بلوچستان» پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۳۱۰۳

4 کشته در حمله انتحاری به «بلوچستان» پاکستان

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «آناتولی» ترکیه؛ ارتش پاکستان اعلام کرد که در نتیجه انفجار انتحاری و حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در 155 کیلومتری شهر کویته (مرکز استان بلوچستان» این کشور که شب گذشته 11 دی (اول ژانویه) روی داده است، 4 نیروی نظامی کشته شدند.

مهاجمان در این حمله موفق نشدند که به داخل مرکز نظامی وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این حمله، سه مهاجم نیز توسط نیروهای امنیتی پاکستان کشته شدند و یک مهاجم انتحاری نیز خود را منفجر کرده است.
گروه «تحریک طالبان پاکستان» مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

گفتنی است، کویته مرکز استان بلوچستان در پاکستان است. کویته که در نزدیک مرز افغانستان و قندهار است، دارای جمعیت مختلط قومی بوده که بیشتر آنها را هزاره (شیعیان)، پشتون و بلوچ دران تشکیل می‌دهند.

پیش از این نیز در حمله انتحاری و انفجار بمب در نزدیکی یک حوزه رأی‌گیری در شرق کویته، 22 نفر از جمله سه پلیس و دو کودک کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا بین الملل قرآن ترکیه پاکستان انفجار کشته شدن حمله انتحاری کویته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • بازخوانی یک جنایت
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند