Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسیاری از خانواده‌ها و افراد به ما مراجعه می‌کنند که بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری و تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما مستحق دریافت بسته‌های حمایت هستند ولی به آنها بسته حمایتی تعریف نشده است. محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اشکالات در نحوه توزیع بسته‌های حمایتی به اقشار جامعه، گفت: این نحوه از توزیع بسته‌های حمایتی اشکالات زیادی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بسیاری از خانواده‌ها و افراد به ما مراجعه می‌کنند که بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری و تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما مستحق دریافت بسته‌های حمایت هستند، ولی به آن‌ها بسته حمایتی تعریف نشده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: برای این گروه‌ها حتی بانک اطلاعاتی هم ایجاد نشده است تا بتوان به آن‌ها کمک کرد و نکته‌ای که بسیاری از مردم درباره اشکالات در توزیع بسته‌های حمایتی مطرح می‌کنند کاملا صحیح است.

پورابراهیمی اظهار داشت: در حال حاضر و در دو هفته اخیر مراجعات زیادی به ما شده است که واقعا این افراد مشمول دریافت بسته‌های حمایتی بوده‌اند، اما این بسته‌ها را دریافت نکرده‌اند که باید برای این مسئله چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی توزیع بسته های حمایتی اقشار جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس

دریافت 35 MB کد خبر 6093672

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم