Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@16:06:14 GMT

مینی گلادیاتور جیپ رویایی که محقق می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۳۵۲۶

مینی گلادیاتور جیپ رویایی که محقق می شود

رکنا: مینی گلادیاتور جیپ، رؤیایی که می‌تواند برای دوستدارانش محقق شود.

با حذف روزافزون سدان ها از خط تولید و اقبال گسترده به کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها، هر چیزی ممکن است، حتی تولید نسخه‌ی پیکاپ جیپ رنگید!

با توجه به این نکات، یکی از طراحان عرصه‌ی خودرو با نام کلبر سیلوا رندری از جیپ رنگید الهام گرفته از گلادیاتور را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شاید این خودرو برای بازارهایی همچون آمریکای جنوبی خیلی مناسب نباشد.

این هنرمند Artist در خودروی یاد شده اقدام به گسترده‌تر کردن بخش عقب کراس اوور ساب کامپکت جیپ کرده و البته چهار درب رنگید را حفظ کرده است. البته فکر می‌کنیم طراح می‌توانست از برخی ویژگی‌های طراحی متفاوت همچون گلگیرهای جعبه‌ای شکل و ظاهری کاربردتر سود ببرد.

خب نظر شما درباره‌ی نسخه‌ی دو درب این مینی گلادیاتور چیست؟ جالب اینکه پیکاپ دو درب رنگید در واقعیت ساخته و سال پیش هم برای فروش در eBay لیست شده است.

این خودرو که به‌صورت غیررسمی ساخته شده بر پایه‌ی چروکی بنا شده و پشت ستون‌های B آن نیز محفظه بار و دیگر تغییرات ضروری به چشم می‌خورد.

این خودروی سفارشی نظر چند نفر را به خود جلب کرده و قیمت خودرو به 32 هزار دلار هم رسیده است. بد نیست بدانید این قیمت 4 هزار دلار بیشتر از قیمت جیپ رانگلر جدید و تقریباً مشابه بهای گرند چروکی 2019 می‌باشد.

علیرغم قیمتی نسبتاً بالا برای خودرویی که هنوز هم یک جیپ رنگید با قیمت پایه‌ی 18750 دلاری در نسخه‌ی پایه است، خریدار واقعی و نهایی برای آن پیدا نشده است که با توجه به موارد یاد شده خیلی هم عجیب به نظر نمی‌رسد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد جواد - س در زندان مشهد اعدام شد / این مرد همیشه پالتوی زرد می پوشید قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلمی عجیب از زندان قزل حصار کرج با امکانات VIP در ایران / موبایل و ماهواره هم دارند! دوربین مدار بسته کار کثیف مربی مهدکودک با کودکان را لو داد چهره عروس جوان تهرانی با اسید سوخت + عکس قبل و بعداز حادثه راز پنهان شدن 2 مرد داخل تشک خوش خواب چه بود؟ حمله با تبر و داس به محیط بانان بندرانزلی+ عکس عروس کینه جو شب با لباس سربازی بالای سر خواهرشوهر رفت + عکس راز قتل عام وحشتناک 2 پسر بچه توسط پیرمرد مهربان در باغچه خانه لو رفت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمند Artist قیمت خودرو خودرو دلار قیمت خودرو تولید عجیب عکس زن زندگی پسر دختر فیلم قتل خانواده پرونده جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از مرخص شدن تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران از بیمارستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفت و گو با ایسنا از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر به ۹ مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی مینی‌بوس به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن آمبولانس‌ها به صحنه تصادف رسیدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان جهت خدمت‌رسانی سریع و به موقع، فراخوانی شدند.

وی گفت: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و سه آقا بوده و از ناحیه سر و صورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

دکتر یزدانی گفت: این حادثه خوشبختانه فوتی به همراه نداشت و پرسنل اورژانس، رادیولوژی و اتاق عمل خدمات لازم ارائه دادند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر در همین خصوص گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۹ سرنشین در جاده کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی زهره اتفاق افتاد.

سرگرد محمد میرزابیگی بیان کرد: این مینی‌بوس که سرویس یکی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی کاشمر بود حین جابجایی نیروهای این مجموعه در مسیر حرکت به سمت کاشمر از جاده خارج و واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره