Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین قریب در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد خصوصی‌سازی دوباشگاه سرخابی پایتخت نیز اظهار داشت: اگر قیمت‌گذاری درست باشد می‌توان به فروش این دو باشگاه امیدوار بود. وقتی کارشناس مربوطه این دو باشگاه را قیمت گذاری کند در مجموع بدهی‌ها و هم سود این دو باشگاه را محاسبه خواهد کرد. بنابراین بدهی‌ها این دو باشگاه از مجموع قیمتی که برای این باشگاه‌ها خواهند گذاشت کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما اینکه جزییات این طرح به چه شکل خواهد بود و تصمیم گیرندگان چه دستوراتی را تحت بررسی خود قرار خواهند داد بر ما پوشیده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه به نظر وی این دو باشگاه چگونه باید واگذار شوند نیز گفت: نظر من این است که باید این اتفاق و این واگذاری به صورت تدریجی بگیرد. یعنی بصورت تدریجی بخش‌های مختلفی از  این دو باشگاه واگذار شود و طی یک زمانبندی مشخص عملکرد فرد خریدار مورد بررسی قرار بگیرد تا این دو تیم پرهوادار متضرر نشوند.

قریب در پایان در مورد تیم ملی نیز گفت: انشاالله هر آن چیزی که خیر است برای تیم ملی پیش بیاید و ما به عنوان یک ایرانی از موفقیت تیم ملی خوشحال شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد