Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه برخی از معین‌های اقتصادی استان علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارند گفت: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ظرف دو هفته آینده به جنوب استان کرمان سفر کرده تا مشکلات جنوب را از نزدیک بررسی کند. ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی صبح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با موضوع شهرستان قلعه‌گنج با بیان اینکه بحث استفاده از بنگاه‌های اقتصادی استان برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان مورد اهمیت است اظهار داشت: در دوران سرپرستی شاید وقفه‌ای در کارهای استان ایجاد شد اما از این به بعد همه باید با همدلی و پشتکار برنامه توسعه استان را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در برنامه سفرهای شهرستانی برش شهرستانی برنامه ششم توسعه را لحاظ خواهیم کرد تا توسعه شهرستان‌ها در راستای برنامه ششم توسعه کشور باشد گفت: در جلسه‌ای که با معین‌های اقتصادی استان کرمان در تهران داشیم قرار شد تا برنامه سه ساله خود را ارائه کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه که برخی از معین‌های اقتصادی در استان در این رابطه همکاری نکردند افزود: ظاهرا این معین‌ها علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارند که تعیین جایگزین برای آنها در برنامه استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف به همکاری با معین‌های اقتصادی در هر منطقه هستند عنوان کرد: یکی از موارد ارزیابی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان همکاری با معین‌های اقتصادی در مناطق مختلف است.

استاندار کرمان : کشور با مشکل کندی تصمیم‌گیری‌ها در سطح ملی روبه‌روستاستاندار کرمان: مصوبه امهال وام‌های کشاورزی در حد حرف استانتقاد استاندار کرمان از عدم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان

فدایی با بیان اینکه استان کرمان به مناطق مختلف تقسیم‌بندی شده است گفت: طبق روال قبل مسئولیت هر منطقه با یکی از معاونت‌های استانداری است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه جلسه‌ای با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم افزود: مقرر شد که ظرف دو هفته آینده به جنوب استان کرمان سفر کرده و مشکلات جنوب را از نزدیک بررسی کند.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از ورود ۶۱ هزار و ۱۷۹ پرونده به شعب حل اختلاف جنوب استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۸۹۳ پرونده با سازش مختومه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان، اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف جنوب استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به 60 هزار و 893 فقره پرونده رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 21  هزار و 232 فقره پرونده در جنوب استان کرمان با صلح وسازش مختومه شده است، گفت: درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف جنوب استان در سال گذشته 35 درصد است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته 61 هزار و 179 فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در 9 حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد شده است، افزود: از این تعداد 60 هزار و 893 فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی به فعالیت شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: در سال گذشته 377 پرونده به این شوراهای حل اختلاف وارد و 380 پرونده مختومه شده که از این تعداد346  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حمیدی تصریح کرد: طی سال گذشته تعداد 38 زندانی با کمک شوراهای حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد شده و 11  فقره پرونده قتل به سازش منجر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران در این شوراها قدردانی کرد.

انتهای پیام/511/.

دیگر خبرها

  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان