Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به موجب تصمیم هیات وزیران، علیرضا رزم حسینی، بهرام سرمست، محمدعلی طالبی و عنایت الله رحیمی به ترتیب به عنوان استانداران خراسان رضوی، قم، یزد و فارس انتخاب شدند.

علیرضا رزم حسینی استاندار منتخب خراسان رضوی، کارشناس اقتصاد، از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ استاندار کرمان بوده است.

همچنین بهرام سرمست دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است و سمت‌‌های سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور، مدیرکل سیاسی وزارت کشور و مدیرکل سیاسی،‌ انتخابات و تقسیمات سیاسی استانداری تهران را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی طالبی استاندار منتخب یزد، دانش آموخته دکترای علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی است و پیش از این معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بوده است.

عنایت الله رحیمی استاندار جدید فارس دانش آموخته مقاطع دکترای شهرسازی است و پیش از انتصاب به عنوان استاندار فارس، سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس را برعهده داشته است.

خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیات دولت حاشیه جلسه هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد

جندقیان گفت: یکی از گلخانه‌داران مجتمع اعتضادیه شهرستان سمنان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک دستگاه فیلتراسیون برای تصفیه آب خروجی استخر پرورش ماهی شد.

وی گفت: این دستگاه فیلتراسیون که به همت یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شد، می‌تواند تمام مواد زاید و فضولات حاصل از مواد دفعی ماهی را به طور کامل فیلتر کند و آب عاری از مواد زاید را وارد شبکه گلخانه کند.

مدیر جهاد کشاورزی سمنان از رهاسازی بیش از هفت هزار قطعه بچه ماهی کپور معمولی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری منابع آبی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به برخی از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی از مهم‌ترین مزایای این روش است. آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند، غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد محصولات کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت