Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: صبح امروز در مدرسه پسرانه ای در شهرستان زهک یکی از دانش آموزان در حال ریختن نفت درون بخاری نفتی بوده که دچار حادثه شد.

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این باره اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه حجت "روستای پلگی سید" از توابع شهرستان زهک هنگامی که یکی از دانش آموزان در حال ریختن نفت درون بخاری نفتی بوده، ناگهان چراغ آتش گرفته و باعث می شود پای این دانش آموز با سوختگی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با عنایت به بخشنامه های ابلاغی به مدارس و حساسیت ها و آموزش ها و توصیه هایی که دراین ایام به مدیران مدارس در سطح استان ارائه شده است، به علت سهل انگاری، مدیرمدرسه یاد شده لغو ابلاغ و پرونده وی به هیئت تخلفات اداری برای رسیدگی ارسال شد‌.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد جواد - س در زندان مشهد اعدام شد / این مرد همیشه پالتوی زرد می پوشید قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلمی عجیب از زندان قزل حصار کرج با امکانات VIP در ایران / موبایل و ماهواره هم دارند! 2 مرد شوم مهمان شبانه زن تنها بودند / آنها با این زن چه کردند ؟ +عکس این سلطان نفت ایران اعدام نمی شود ! + عکس مدیر عامل شرکت هفت تپه متواری است !؟ / واقعیت چیست؟ راز پنهان شدن 2 مرد داخل تشک خوش خواب چه بود؟ دوربین مدار بسته کار کثیف مربی مهدکودک با کودکان را لو داد راز قتل عام وحشتناک 2 پسر بچه توسط پیرمرد مهربان در باغچه خانه لو رفت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مدرسه حادثه پسر عکس شهرستان عکس زن زندگی پسر دختر فیلم قتل خانواده پرونده جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است