Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری بین دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و هیئت ورزش های همگانی استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، محمد رضا دالوند، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان لرستان، در این مراسم، گفت: توسعه فرهنگ ورزش بستر سلامتی، نشاط و شادابی برای اقشار مختلف جامعه است.

 

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توسعه ورزش همگانی، افزود: توسعه ورزش همگانی بین عموم مردم بویژه در مساجد و محلات بستر توسعه ایجاد شادابی، نشاط و سلامت جسمی و روحی برای تمام سنین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دالوند، اظهار داشت: فعالیت های مسجد محور گامی مهم برای ایجاد انگیزه برای خانواده ها و دعوت آنان به ورزش برای تقویت سلامت اجتماعی است.

 

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان لرستان، با اشاره به وجود 52 کمیته ورزش همگانی در استان، افزود: همکاری هیئت ورزش های همگانی و کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب ایجاد تیم های ورزشی در مساجد و محلات، برگزاری مسابقات ورزشی و تقویت فرهنگ ورزش و سلامتی خواهد شد.

 

 

محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، هم در این جلسه، با اشاره به فعالیت 400 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان، بیان کرد: احیای بسیاری از کارکردهای فراموش شده مساجد از مهم ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: به لطف خداوند متعال و تلاش های خستگی ناپذیر ائمه جماعات، مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد و نیز جوانان کوشا و توانمند کانون های فرهنگی هنری مساجد امروز به عنوان یکی از پررونق ترین  مراکز فرهنگی در ایام سال شاهد حضور نوجوانان وجوانان میهن اسلامی در این مکان مقدس هستند.

 

ابدالی پور، کانون های فرهنگی هنری مساجد را مامن الهی برای جوان و نوجوانان این مرز و بوم دانست واظهار داشت: شناسایی و کشف استعداد های جوانان، تلاش برای شکوفایی استعداد ها و برنامه ریزی برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جوانان برای مقابله با توطئه های دشمنان از اهداف و رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

 وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با سایرارگان ها و نهادها در راستای تعالی و رشد جوانان و نوجوانان  عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تلاش می شود.

 

 گفتنی است، در این مراسم تفاهم نامه همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجداستان و هیئت ورزش های همگانی لرستان منعقد شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: 9 دی حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی فتنه 88 مجلس کرمان انقلاب اسلامی اردبیل خراسان جنوبي نهم دی هیئت ورزش های همگانی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی