Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان،یوسف راوند کارشناس مسائل سیاسی در این نشست در جمع بسیجیان اظهار کرد:تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز ونشیب‌هایی است که هریک به لطف وعنایت خداوند متعال موجب استحکام وافزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی در ادامه گفت:با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان وپیدای انقلاب اسلامی ایران؛ مردم ایران با هدایت های، ولی فقیه این توطئه‌ها راخنثی وخیانت کا ران را رسوا ساخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان خاطر نشان کرد:از دسیسه‌های کوچک وبزرگ ابتدای پیروزی انقلاب وخیانت منافقین وتحمیل یک جنگ تمام عیار ۸ ساله گرفته، تا آشوب‌های کوچک وبزرگ وفتنه سال ۸۸، همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است.
ایشان تصریح کرد:در این روز چشم‌های جهان در انتظار خروش ملی بود که برای حفظ وپاسداری از ایمان واعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد وپلیدی وناپاکی‌ها را از دامن میهن اسلامی پاک کرد.
وی با بیان اینکه در این روز همه اقشار ملت ونسل‌های مختلف انقلاب وهمه جریان‌های سیاسی ومدافع نظام از همه طیف‌ها وسلیقه‌ها به میدان آمدند تا به فتنه گران واربابان خارجی آن‌ها اعلام کنند امروز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در هر سنگری، تحت فرماندهی مقتدا وولی فقیه زمان آماده اند تا با نثار جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است