Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: دوره توانمندسازی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت در راستای ارتقای سطح دانش مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره در دو مرحله مجازی به صورت حضوری و کارگاهی و با موضوعات آموزشی از قبیل؛ اخلاق مدیریت، اصول تیم‌سازی و کارگروهی، راهکارهای رشد و تعالی سازمان، مخاطب شناسی و ارتباط با مخاطب، آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی، بیمه و غیره برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره که موفق به کسب امتیاز لازم در دوره مجازی شوند، از مزایای شرکت در دوره حضوری که در بهار ۹۸ در شهر مقدس قم برگزار می‌شود بهره‌مند شده و با حضور در کارگاه آموزشی دو روزه می‌توانند از کلاس‌های حضوری با اساتید متخصص بهره گیرند.
نبی‌زاده یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از ۱۶ آذر تا ۱۵ دی‌ماه جاری با مراجعه به تارنمای www.nmi.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام و یا با شماره تلفن 02532938080 و یا شماره تماس 02161905 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی فعالیت های قرآنی موسسات قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟