Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک کودک ۱۰ ماهه پس از گذراندن حدود ۳۵ ساعت در شرایط دمایی زیر صفر در زیر آوار ساختمان فروریخته‌ی روسیه زنده یافت شد.

کارکنان اورژانس روز سه‌شنبه از ترس پایدار نبودن بقایای بلوک آپارتمانی ساختمان ۱۰ طبقه‌ای که در انفجارِ گاز چند روز پیش فرو ریخته بود به طور موقت عملیات جست و جو و نجات را متوقف کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امدادگران با شنیدن صدای گریه یک کودک عملیات را برای نجات او از سر گرفتند و از آن جایی که این کودک زیر یک تخت خواب بچه گرفتار شده بود، توانسته بود از این سانحه جان سالم به در برد.

وزرات بهداشت روسیه وضعیت این کودک را به دلیل سرمازدگی شدید، جراحت در ناحیه سر، چندین شکستگی در ناحیه پاها و هیپوترمی وخیم اعلام کرده است.

مقامات هم چنین از زنده بودن مادر این کودک خبر داده‌اند. مادر و کودک هر دو به بیمارستان منتقل شده‌اند.

در طول شب و در حین عملیات نجات، بخاری های قدرتمندی به بقایای این ساختمان فرو ریخته که امدادگران در تلاش برای نجات ده‌ها فرد محبوس در آن بودند، گرما می‌بخشیدند. دمای هوا در این منطقه ۱۱ درجه زیر صفر برآورد شده است.

روز دوشنبه که انفجار گاز باعث فرو ریختن این ساختمان مسکونی شده بود، بیشتر ساکنان آن خواب بودند. تاکنون کشته شدن ۹ تن در این حادثه تایید شده است. وضعیت ۳۲ تن هنوز نامعلوم است.

به گزارش ان بی سی نیوز، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه روز دوشنبه برای بازدید از صحنه این حادثه و ملاقات با بازماندگان آن به شهر "ماگنیتوگورسک" رفت.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز