Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاس وازکز، ناچو فرناندز و دنی کارواخال از خاطرات دوران حضور در رئال مادرید کاستیا گفتند.

طرفداری- فصل 2011/12 بود که دنی کارواخال، ناچو فرناندز و لوکاس وازکز در رئال مادرید کاستیا با هم همبازی بودند و توانستند قهرمان سگوندا بی یا دسته سوم اسپانیا شوند.

به گزارش مارکا، در حال حاضر با اضافه شدن دنی کارواخال، ناچو و لوکاس وازکز به تیم اصلی رئال مادرید، دوران طلایی کهکشانی ها شروع شد و در چند سال اخیر قهرمانی های زیادی را به موزه افتخارات این باشگاه اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه بازیکن اسپانیایی در مصاحبه ای با مارکا، از دوران قهرمانی با رئال مادرید کاستیا و خاطرات فراموش نشدنی که در کنار هم داشتند، صحبت کردند.

کارواخال: یکی از خاطراتی که در ورزشگاه آلفردو دی استفانو(ورزشگاه رئال مادرید کاستیا) به ذهنم می آید، صعود و قهرمانی در در لیگ بود. اتفاق جادویی بود که هر وقت در چمن این ورزشگاه قدم می گذارم به یادم می آید. این اتفاق را با کلی عشق و علاقه یادم است. 

ناچو در آن فصل، کاپیتان اصلی تیم بود و دنی کارواخال و لوکاس وازکز هم قبول دارند که او مناسب ترین گزینه برای کاپیتانی بود. 

کارواخال: حقیقتی که باید گفت، این است که ناچو یکی از معدود بازیکنانی بود که تمرکز لازم را داشت. دیوانه بازی هایش در رختکن یادم است و گزینه مناسبی برای کاپیتانی بود.

وازکز: در آن تیم، ناچو بازیکن و کاپیتان بسیار خوبی بود. 

ناچو هم در خصوص دوران حضورش در رئال مادرید کاستیا گفت:

ما همیشه، فصل 2011/12 را به خاطر صعود به دسته دوم و همچنین تیم و گروهی که داشتیم، بهعنوان یک سال ویژه در یاد داریم. من همیشه گفته ام که اگر بتوانم یک سال از دوران حرفه ای خودم در رئال مادرید را دوباره زندگی کنم، قطعا و بدون شک فصل 2011/12 را انتخاب خواهم کرد. 

از آن ها در مورد یکی از گل های به یاد ماندنی در آن فصل پرسیدند که لوکاس وازکز به شوخی گفت: "گل از کارواخال؟ سخت است" اما دنی کارواخال گفت:

یکی از گل هایی که یادم می آید، گل ناچو مقابل ختافه بود و یکی هم گل خودم که با پای چپ به تیم کوروشو زدم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

دریافت 128 MB

دیگر خبرها

  • معلمی با کوله باری از خاطرات مبارزه با ظلم و ستم
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس