Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم بلند «لواسان» به کارگردانی سمیرا رجبی و تهیه‌کنندگی عزت‌الله جامعی‌ندوشن در حال حاضر در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد و به زودی آماده نمایش می شود.

تدوین این فیلم ظرف یکی، دو هفته گذشته توسط کاوه ایمانی به پایان رسیده است.  

عباس غزالی، ثریا قاسمی، سمیرا رجبی، شمسی فضل‌اللهی، فریبا طالبی و امیرمحمد زند بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: «جوانی در مخمصه روحی و روانی قرار گرفته است. وی در این شرایط و در ضمیر ناخوداگاه خود قصد خروج از کشور را دارد اما در این میان اتفاقاتی رخ می دهد که ...»

«لواسان» اولین فیلم بلند سمیرا رجبی محسوب می‌شود.

عوامل اصلی «لواسان» عبارتند از تهیه کننده: عزت‌الله جامعی ندوشن، کارگردان: سمیرا رجبی، سرمایه‌گذار: داوود حاجی‌قاسمی، مشاور کارگردان: سیدمجتبی اسدی‌پور، نویسندگان: صدف امین رنجبر، میلاد ثابت‌کار، تدوین: کاوه ایمانی، صداگذار: روح‌الله جعفربگلو، آهنگساز: سپهر پشوتن، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: بهروز فروغی‌راد، دستیار دوم کارگردان: مهدی میثمی، منشی صحنه: مهلا معصومی‌نژاد، عکاس: یعقوب جعفری، سهیلا جعفری، مدیر تولید: مجید نصیری، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، دستیار یک فیلمبردار: محمد آقاحسینی، گروه فیلمبرداری: امیرحسین صدرایی، شیرین قادر، جواد پورمیرزا، طراح صحنه و لباس: سیما سلامی، دستیار صحنه: سیدحامد مبردی، دستیار لباس: نرگس حسن پور، مدیر صدابرداری: علیرضا نوین‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: علی ضرابی، مجریان گریم: وحید شیرزاده اصل، رضوان فتحی پور، ثریا نوروزی، مدیر تدارکات: سعید بصیری، گروه تدارکات: سامان مرادی، مجتبی حبیبی، حسین نظر.

کد خبر 4502447 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: ثریا قاسمی حسن اسدی عباس غزالی لواسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا