Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری ضمن انتقاد نسبت به برخی از موضوعات مطرح شده مبنی بر اختصاص نیافتن کمک پزشکان و خیرین به یک بیمار اسیدپاشی گفت: این که گفته می‌شود بیمار هر چه داشته در زندگی فروخته که برای درمان به کار گیرد باید با سند باشد چرا که بیمارستان و پزشکان به هیچ عنوان وجهی را از وی دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ده‌مرده‌ای رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری در ارتباط با درمان معصومه جلیل‌پور که دچار حادثه اسیدپاشی شده بود و از تبریز برای درمان به بیمارستان سوختگی مطهری انتقال یافته بود، اظهار داشت: این بیمار حدود ۴ ماه در بیمارستان سوختگی شهیدمطهری بستری بود و روند درمان آن به خوبی انجام گرفت.

وی افزود: وسعت اسیدپاشی آنقدر زیاد بود که گام نخست برای ما پزشکان نجات جان وی و زنده‌ماندن آن بود و خدا را شکر که این موضوع محقق شد.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با اشاره به اینکه عمق سوختگی با اسید شدید است و عوارض زیادی را به همراه دارد، گفت: بر همین اساس حتی پس از مرخصی از بیمارستان بار‌ها این بیمار به بیمارستان مراجعه کرده و برای ترمیم پوست آن اقدام شده است.

ده‌مرده‌ای خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های این بیمار به صورت رایگان انجام گرفته و شورای شهر تبریز ۵۰ میلیون تومان و بیمارستان نیز ۵۰ میلیون تومان از ردیف بودجه‌ای برای این بیماری اختصاص داده است.

وی بیان داشت:‌کمپین نذر مهربانی به همت برخی برای کمک بیشتر به این بیمار راه‌اندازی شد، در همین کمپین نیز یک تیم ویژه از بهترین متخصصان پیگیر وضعیت درمانی وی بودهد؛ از طرفی خیرین نیز مبالغی را به مؤسسه ققنوس که انجمن حمایت از بیماران سوخته است واریز کردند که انجمن نیز اقدامات لازم را انجام داد و وسیله‌ای تخصصی را برای کمک به درمان این بیمار خریداری شد.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با تأکید بر اینکه وسایل مورد نیاز تحت پوشش بیمه نیست، گفت: خیرین، پزشکان و شورای شهر تبریز کمک‌های زیادی به این بیمار انجام دادند و هیچ کدام از پزشکان اعم از جراح، متخصص بیهوشی، داخلی و ... هیچ وجهی را در قبال کمک به این بیمار دریافت نکردند.

وی ضمن انتقاد نسبت به برخی از موضوعات مطرح شده مبنی بر اختصاص نیافتن کمک پزشکان و خیرین به این بیمار گفت: این که گفته می‌شود بیمار هر چه داشته در زندگی فروخته که برای درمان به کار گیرد باید با سند باشد چرا که بیمارستان و پزشکان به هیچ عنوان وجهی را دریافت نکرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوختگی شهید مطهری اسیدپاشی رئیس بیمارستان مجروح اسیدپاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی