Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- شبکه «ایران کالا» در حال تولید مسابقه ای با نام «ایرونیجات» است که با اجرای یک بازیگر به حمایت از کالای ایرانی می پردازد.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، «ایرونیجات» به کارگردانی «رضا مهرانفر» و تهیه کنندگی «سیدحسین هادیان فر» در قالب یک مسابقه تلویزیونی 50 قسمتی تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیکترین قیمت به قیمت واقعی کالاهای مختلف، جوایزی را نیز دریافت می کنند که باعث غافلگیری آنها خواهد شد.
«ایرونیجات» شامل بخشها و مراحل مختلفی خواهد بود و علاوه بر شرکت کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمی دارند و می توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.
از اهداف «ایرونیجات» می توان به معرفی کامل و جامع کالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمتهای واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجراها در قالب سرگرمی اتفاق می افتد.
این مسابقه این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بنا است یک بازیگر اجرای آن را برعهده داشته باشد و در صورت قطعی شدن حضور او نامش اعلام خواهد شد، ضمن اینکه مسابقه مجری دیگری نیز خواهد داشت که به زودی انتخاب می شود.
«ایرونیجات» به زودی وارد مرحله تصویربرداری می شود تا در زمستان به عنوان اولین مسابقه شبکه ایران کالا روی آنتن برود.
رضا مهرانفر پیش از این کارگردانی فصل اول و دوم مسابقه «کودک شو» را برعهده داشته و سیدحسین هادیان فر نیز پیش از این به عنوان تهیه کننده و مجری طرح در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.
فراهنگ**9210** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما مسابقه تلويزيوني حمايت از كالاي ايراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال

مسیح کشاورز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اواخر سال ۱۴۰۱ و سال گذشته قیمت هرکیلو برنج ایرانی به ۱۵۰ هزارتومان رسید که براین اساس تفاهم نامه ای میان انجمن  و استانداران گیلان و مازندران منعقدشد که با حذف واسطه ها و دلالان، برنج به طور مستقیم خریداری می شود که براین اساس قیمت هرکیلو برنج هاشمی به ۸۰ هزارتومان و ارقام پرمحصول کمتر از این نرخ رسید که همین امر منجر به رونق بازار شد.

به گفته او، سال گذشته با وجود رونق بازار برنج ایرانی، معاون اول رئیس جمهور بعد از دوره ممنوعیت دستور دادند که ثبت سفارش برنج در راستای حمایت از تولید داخل انجام نشود که براین اساس در ۲ ماهه پایانی سال گذشته ثبت سفارش بسته شد.

کشاورز ادامه داد: رونق تولید داخل منجر به عرضه برنج ایرانی در بازار شد به طوریکه دیگر محصولی در انبارها باقی نماند و از طرفی برای ۲ماهه ابتدای امسال تنها ۱۳۰ هزارتن برنج برای واردات ثبت سفارش شده که در نهایت کمبود عرضه منجر به نوسان قیمت در بازار شده است که استمرار این روند، بازار برنج در سال جدید هم تحت تاثیر خود قرار می دهد. 

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج ایرانی قیمت کنونی هرکیلو برنج هاشمی را ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، برنج پرمحصول بر پایه ۸۰ هزارتومان و ارقام برنج هندی و پاکستانی در محدوده ارقام پرمحصول اعلام کرد.

او گفت: با توجه به آنکه حداکثر تولید برنج ایرانی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن خواهد بود، از این رو برای رسیدن بازار به ثبات انتظار می رود تا قبل از دوره ممنوعیت ۸۰۰ هزارتن تا یک میلیون تن برنج وارد کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند