Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@18:40:39 GMT

فوت دختر 11 ساله در اثر سوختگی با حریق چراغ نفتی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۵۱۹۳

دختر بچه‌ 11 ساله‌ای در شهرستان "زهک" در پی سوختگی ناشی از حریق چراغ نفتی جان باخت. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ "آیت الله قره گوزلو" فرمانده انتظامی شهرستان "زهک " در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در پی گزارش مرگ مشکوک دختری نوجوان در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در بیمارستان مشخص شد دختربچه‌ای 11 ساله به نام "سمانه" ساعت 21 دهم دی ماه به علت سوختگی از روستای"اشترک" شهرستان زهک توسط خانواده به بیمارستان امیرالمومنین (ع)منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش های تیم پزشکی فوت کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری 12 شهرستان زهک مشخص شد در شب حادثه والدین این دختربچه به منزل یکی از بستگان خود رفته بودند ، وی هنگام پرکردن منبع چراغ نفتی دچار حریق شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چراغ نفتی شهرستان زهک دختر بچه آتش سوزی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!