Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@02:59:10 GMT

رانندگی در حین مستی جرم است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۶۰۲۷

جعفری دولت آبادی بر برخورد با رانندگانی که در حال مستی پشت ماشین می‌نشینند و توقیف خودروی آنها تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جعفری دولت آبادی با اشاره به گزارشات واصله از پلیس درباره رانندگی حین مستی، اظهار کرد: رانندگی حین مستی در تمام دنیا جرم است و در کشور اسلامی مثل ایران هم که بر مبنای دین دارد اداره می‌شود کسی به خودش اجازه بدهد علاوه بر اینکه مست است پشت ماشین بنشیند و خطر برای دیگران ایجاد کند هم جرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتفاق تلخی که افتاد، عده‌ای مشروب تقلبی خوردند و تعداد زیادی فوت کردند و عده‌ای هم برای آن‌ها دلسوزی کردند.

دادستان تهران با بیان اینکه ما امروز داریم خطرات را در کشور می‌بینیم، اظهار کرد: عده‌ای دارند تجارت مشروب تقلبی می‌کنند و جان عده‌ای را می‌گیرند. عده‌ای مشروب می‌خورند و در خیابان و اتوبان پشت ماشین می‌نشینند و توقع دارند با آن‌ها برخورد نشود.

وی تصریح کرد: من اعلام می‌کنم که پلیس در توقیف این خودرو‌ها تردید نکند و تا انقضای زمان هم رفع توقیف نکند. لغو دستور توقیف با دادستان یا معاون او یا دادگاه است و تا انقضای زمان یا لغو دستور، پلیس نباید این کار را انجام دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستی جریمه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت ماموریت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • جاده چالوس بسته است