Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی از فرماندهان حاضر در سوریه و معروف به عمار حلب است که انتشارات روایت فتح دو کتاب با عناوین قصه دلبری و عمار حلب به چاپ رسانده است.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی از فرماندهان حاضر در سوریه و معروف به عمار حلب است که انتشارات روایت فتح دو کتاب با عناوین قصه دلبری و عمار حلب به چاپ رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قصه دلبری شرح زندگی عاشقانه شهید محمدخانی است که به وایت همسر وی از زمان آشنایی و ۵ سال زندگی مشترک و عمار حلب نیز شرحی از خاطرات و زندگی این شهید بزرگوار است به روایت دوستان و همرزمان وی و به قلم محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآمده است.
کتاب قصه دلبری، کمتر از یکسال با استقبال مخاطبین در ۱۸۴ صفحه به چاپ هفتم رسید.
کتاب عمار حلب هفتمین کتاب از مجموعه مدافعان حرم نیز توانست نهمین چاپ خود را روانه بازار نشر کند.
اسم تو مصطفاست کتابی دیگر از انتشارات روایت فتح است که به داستان زندگی عاشقانه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده را روایت میکند. این کتاب به روایت همسر این شهید بزرگوار در ۲۷۲ صفحه و کمتر از یکسال توانست با استقبال مخاطبان چاپ چهارم خود را روانه بازار کتاب کند    
مفاهیم و تکنیک‌های فیلم برداری به چاپ سوم رسید
به گزارش.. مفاهیم و تکنیک‌های فیلمبرداری کتابی مصور است که با تشریح کاربردی‌ترین اصطلاحات تخصصی مرتبط با فیلمبرداری و تنظیمات فنی دوربین‌های دیجیتال تلاش می‌کند قابلیت‌های فنی و بیانی دانشجویان و علاقمندان به هنر فیلمبرداری را افزایش دهد.
این کتاب که توانسته برنده ششمین دوره جایزه کتاب سال خانه سینمای ایران را به خود اختصاص دهد در ۵۱۲ صفحه مصور و به قلم محمدرحیمی به رشته تحریر درآمده و انتشارات ساقی سومین چاپ این کتاب را روانه بازار نشر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید محمدخانی شهید صدرزاده شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران

روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران

دیگر خبرها

  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود