Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت سکه و طلا در بازار امروز با کاهش جزئی مواجه شد و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ابراهیم محمدولی، اظهار کرد: روند قیمت طلا و سکه امروز (چهارشنبه) با کاهش جزئی رو به رو شد و این در حالی است که نرخ جهانی طلا رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هم‌ اکنون اونس جهانی طلا به ۱۲۸۸ دلار رسیده است در حالیکه بازار امروز طلا و سکه روند با ثبات و رو به کاهشی را تجربه کرد و شاهد پایین آمدن هر چند جزئی قیمتها در بازار بودیم.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اظهار کرد: امروز قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین نیم سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

محمدولی با بیان اینکه نرخ اونس جهانی طلا ۱۲۸۸ دلار بوده و نسبت به دیروز هم افزایش قیمت داشته است، ادامه داد: قیمت طلا در بازار تهران نیز همچون سکه روند کاهش قیمت جزئی خود را تجربه کرد چرا که هر مثقال طلا ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۳۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

وی گفت: هدف مسئولان این است که قیمتها را کنترل کنند و آرامش را به بازار برگردانند و امیدواریم این روند کنترلی را به‌گونه‌ای ادامه دهند که در ماه‌های پایانی امسال دیگر شاهد نوسانات و التهابات در بازار سکه و طلا نباشیم که مردم هر چه می‌خواهند برای خودشان خریداری کنند و از سوی دیگر صنعت طلا به ویژه در بخش مصنوعات رونق بیشتری به خود بگیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا طلا سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746322

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد