Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته، صبح امروز دوازده دی ۱۳۹۷ با حضور مسعود اسعدی سرپرست دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و حسین زاده سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن پنج محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از برگزاری آْیین افتتاح، مسئولان عالی رتبه نمایشگاه در غرفه‌های حاضر در بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند. از دیگر چهره‌های حاضر در مراسم افتتحایه این نمایشگاه می‌توان به مدیران عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز شیراز و اصفهان اشاره کرد همچنین فرزام معاون تبلیغات سازمان زیباسازی تهران از دیگر حاضران در مراسم افتتحایه این نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه همچنین کارگاه‌های آموزشی کاربد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی و نقش سواد بصری در تبلیغات و بازاریابی به صورت رایگان برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه تبلیغات برگزار می‌شود مدرس این کارگاه‌ها دکتر مریم سلیمی، مولف و مدرس حوزه اینفوگرافیک و سواد بصری است و کارگاه‌های یاد شده به ترتبیب صبح پنجشنبه و جمعه ۱۴و۱۶ دی ماه برگزار می‌شود.

در نمایشگاه یادشده ۲۱۰ غرفه در غالب گروه‌های کالایی دستگاه‌ها و ملزومات چاپ، هدایای تبلیغاتی دستگاه‌های لیزر و حکاکی، سالنمامه و سررسید، نرم افزار، استندهای تبلیغاتی، تابلو سازی و ‌LED به ارائه جدیدترین محصولات می‌پردازند 

پانزدهیمن نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

کد خبر 4502552 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازاریابی شبکه ای تبلیغات رسانه دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل