Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان "زهک "گفت: دختر بچه‌ای ۱۱ ساله در شهرستان "زهک" در پی سوختگی ناشی از حریق چراغ نفتی جان باخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان "زهک "، در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در پی گزارش مرگ مشکوک دختری نوجوان در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه Incident اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در بیمارستان مشخص شد دختربچه ای ۱۱ ساله به نام "سمانه" ساعت ۲۱ دهم دی ماه به علت سوختگی از روستای"اشترک" شهرستان زهک توسط خانواده به بیمارستان امیرالمومنین (ع)منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش های تیم پزشکی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان زهک مشخص شد در شب حادثه والدین این دختربچه به منزل یکی از بستگان خود رفته بودند، وی هنگام پرکردن منبع چراغ نفتی دچار حریق شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب فاجعه بخاری نفتی در مدرسه زهک سیستان / پاهای پسردانش آموز از کار افتاد+عکس دردناک وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! فیلمی عجیب از زندان قزل حصار کرج با امکانات VIP در ایران / موبایل و ماهواره هم دارند! فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بچه پولدار تهران به خاطر هیجان باند تبهکاران را اداره می کرد ! قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس امام‌ جمعه جدید تهران با تی‌شرت چگوارا+ عکس 2 دانش آموز به دلیل فقر آمبولانس با مرگ کلنجار می روند / نیسان کار اورژانس را انجام داد زشت ترین خانم مدل جهان چه سرنوشت شومی داشت! / پدر صورتش را با اسید سوزاند!+عکس جواد - س در زندان مشهد اعدام شد / این مرد همیشه پالتوی زرد می پوشید

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پزشکی منزل اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان حریق آتش سوختگی زهک عکس زن پسر دختر زندگی پرونده فیلم وحشتناک جوان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند