Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تکواندو گفت: همیشه سعی کردم با کسی که کار می‌کنم همراه باشم و مقابل هیچ کسی نبودم و فکر نمی‌کنم با این شرایط مشکلی با عسکری داشته باشم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وحید عبداللهی در خصوص اضافه شدن خود به کادرفنی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به روند خوب تیم ملی که در حال طی شدن است، کمک کنم و گوشه‌ای از کار را بگیرم تا نتایج خوبی را در مسابقات قهرمانی منچستر کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باید از سرمربی تیم ملی و فدراسیون تکواندو به خاطر اعتمادی که به من کردند، تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه سابقه همکاری با فریبرز عسکری را داشته است، گفت: سابقه همکاری با عسکری نداشتم، اما فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. پیش از اعلام خبر اضافه شدن من به کادرفنی، جلساتی با سرمربی تیم ملی داشتم. همیشه سعی کردم با کسی که کار می‌کنم همراه باشم و مقابل هیچ کسی نبودم و فکر می‌کنم رمز موفقیتم همین موضوع بوده است. در کادرفنی تیم ملی نیز فکر نمی‌کنم مشکلی با استاد عسکری داشته باشم.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص مسابقات تکواندو قهرمانی جهان عنوان کرد: کار بسیار سخت و سنگینی در مسابقات قهرمانی جهان خواهیم داشت. با توجه به برگزاری مسابقات المپیک، گرندپری و گرند اسلم تجربه همه تیم‌های دنیا بالا رفته است. با توجه به تغییر نحوه امتیازدهی مدال‌های مسابقات جهانی در رده‌بندی تیم‌ها، عملا هر تیمی که مدال طلا کسب نکند از روی سکوی تیمی پایین خواهد آمد. مدال طلا در مسابقات جهانی خیلی مهم شده است و تقریبا رده‌بندی تیمی مسابقات قهرمانی جهان تکواندو مانند المپیک شده است و همین موضوع کار را سنگین‌تر می کند. امیدوارم در این شرایط نیز بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: المپیک سرمربی تیم ملی تکواندو مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی