Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یکی از ملی‌پوشان مدعی شد بیرانوند از یک باشگاه لیگ برتری، اما نه چندان معروف انگلیسی پیشنهاد دارد.

 اردوی تیم ملی کشورمان در قطر به پایان رسید و اعضای تیم قبل از ظهر امروز به جزیره کیش سفر می‌کنند تا بعد از ظهر از خاک کشورمان راهی ابوظبی، محل برگزاری بازی‌های مرحله گروهی‌شان در جام ملت‌های آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان فعالیت تمرینی جدی‌شان را از این به بعد در کشور میزبان جام ملت‌ها برگزار خواهند کرد. 


حرکات عجیب چند هوادار
هواداران ایرانی حاضر در قطر دیروز به کمپ اسپایر رفتند تا با ملی‌پوشان دیدار کنند، اما رفتار بعضی از آن‌ها عجیب و ناراحت‌کننده بود. برخی‌ها از ملی‌پوشان می‌خواستند با موبایل‌شان به اعضای خانواده هواداران وُیس بفرستند! این عده معدود در چند حالت عکس یادگاری با هر بازیکن می‌انداختند که طبعاً بازیکن را عصبی می‌کند. 


کت و شلوارهای یکدست برای ملی‌پوشان
دیروز کت و شلوارهای یکدست به ملی‌پوشان داده شد تا در سفر به کیش و در ادامه ابوظبی بر تن اعضای تیم باشد. قبلاً خیاط شرکت تولیدی اندازه‌های بازیکنان را گرفته و نوشته بود تا بر اساس سایز ملی‌پوشان کت و شلوارهای‌شان دوخته شود.


رضایت ملی‌پوشان از شرایط
امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و بسیاری دیگر از ملی‌پوشان عصر دیروز در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ما از شرایط تیم ملی رضایت داشتند و معتقد بودند اوضاع تیم برای کسب موفقیت در جام ملت‌ها خوب است. 


بیرانوند منتظر انگلیس
علیرضا بیرانوند به شایعه پیوستن خود به تیم ترابوزان اسپور ترکیه واکنشی نشان نداد. یکی از ملی‌پوشان می‌گفت علیرضا از یک باشگاه لیگ برتری، اما نه چندان معروف انگلیسی پیشنهاد دارد و منتظر است در چند هفته آینده تکلیفش با این باشگاه مشخص شود.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • (ویدئو) تمرینات اختصاصی‌ بیرانوند پس از مصدومیت
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد