Web Analytics Made Easy - Statcounter

حس قبادی روز چهارشنبه بیان کرد: امسال همچنین 18هزار و 862 تن کالا با 888 دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشور شده است.
وی در گفت و گو با ایرنا به آمار ترانزیت ورودی اشاره کرد افزود: در 9 ماهه امسال 233هزار و 113تن کالا توسط 9هزار و 756 کامیون بصورت ترانزیت ورودی وارد بیله سوار شده اند که از این تعداد 42هزارو 128تن کالا توسط 2هزارو 113دستگاه ایرانی و 190هزارو 985تن کالا توسط 7هزارو 643دستگاه کامیون آذری ترانزیت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بیله سوار اظهار کرد: امسال همچنین یک میلیون و83هزار نفر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد 969هزارو 250نفر مسافرخارجی بوده اند و 89درصد مسافران را شامل می شود.
قبادی با اشاره به اینکه 84درصد مسافران به صورت پیاده از مرز بیله سوار تردد کرده اند تشریح کرد:از این میزان 914هزارو 980مسافر با پای پیاده و 108هزارو 330مسافر نیز توسط وسیله نقلیه اعم از اتوبوس،مینی بوس،سواری از مرز تردد کرده اند.
وی عنوان کرد: در طول این مدت 49هزارو 300دستگاه کامیون، یک هزارو 893دستگاه اتوبوس و 16هزارو 21 دستگاه سواری در این مرز تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل برای کامیون 37درصد، سواری 9درصد افزایش و برای اتوبوس نیز 9درصد کاهش نشان می دهد.
بیله سوار در شمال اردبیل و در همایگی جمهوری آذربایجان واقع است ، تنها مرز استان اردبیل در این شهرستان واقع است.
3006/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اتوبوس استان اردبیل گمرک مسافران وسیله نقلیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گنج‌خانلو گفت: فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن نیز ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی افزود: ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: بعد از یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحد‌های صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار