Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فراهان گفت: اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر کنگره نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس باحضورمشاور عالی مقام معظم رهبر در روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ۹۷ در فراهان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد سجادی، فرماندار فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر کنگره نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس با محوریت سردار جهادگر شهید حاج اسدالله هاشمی از شهدای گران‌قدر بخش خنجین فراهان در روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ۹۷ در فراهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی‌مقام معظم رهبری سخنران این اجلاسیه هستند.

سجادی اظهار کرد: شهید اسدالله هاشمی هم از شهدای شاخص جهادگر استان مرکزی از خطه فراهان است، این اجلاسیه با مسئولیت جهاد کشاورزی در مسجد قمر بنی‌هاشم شهر فرمهین برگزار می‌شود و همه دستگاه‌های شهرستانی هم برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه مشارکت دارند.

فرماندار فراهان افزود: شهید اسدالله هاشمی در جنگ تحمیلی مسئولیت ترابری سنگین دفتر مرکزی جهاد سازندگی بر عهده داشته است، این شهید بزرگوار در عملیات والفجر ۸ در فاو با برپایی و احداث پل‌های مهم و استراتژیک و در کربلای (۱)، (۲)، (۳)، (۴) و (۵) زیباترین حماسه‌های تاریخ را آفرید.

وی بیان کرد: در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی هم مصوب شد که پل روگذر جاده اراک - فراهان به نام این شهید جهادگر نام‌گذاری شود.

سجادی خاطرنشان کرد: سرکشی از ۷۶ خانواده شهید جهاد کشاورزی، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان در کنار مکان اجلاسیه، ساخت گنجینه‌های دفاع مقدس و توزیع این گنجینه‌ها در سازمان‌ها، نام‌گذاری اماکن به نام شهدا، چاپ ۲ عنوان کتاب، تولید ۳ محصول فرهنگی در قالب نشریه از برنامه‌های این اجلاسیه است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد