Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:39:47 GMT

تابلوهایی که با روح و روان مردم بازی می‌کند!

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۷۴۶۴

تابلوهایی که با روح و روان مردم بازی می‌کند!

رییس سارمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: وضعیت تبلیغات محیطی کرج به مرحله بحران رسیده است.

به گزارش ایسنا، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: وضعیت تبلیغات محیطی در کرج به مرحله بحران و هشدار رسیده و ضروری است تا فکری به حال آن شود.

وی با اشاره به اینکه همه تابلوهای تبلیغاتی شهر به شهرداری تعلق ندارد افزود: طبق قانون، مدیریت فضای تبلیغاتی شهر با شهرداری است ولی در حال حاضر این حاکمیت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: متاسفانه به دلیل اقدامات غلط گذشته، نهادها، سازمان‌ها و ارگان مختلف طبق مجوزهایی که به صورت قانونی و یا غیر قانونی دریافت کرده‌اند اقدام به نصب و استقرار سلیقه‌ای و بدون نظم و قاعده تابلوها در سطح شهر کرده‌اند که نتیجه آن منجر به وضعیت نابسامان امروز در سیمای بصری شهر شده است.

وی بهبود وضعیت سیمای شهر را در گرو همکاری و تعامل مشترک نهادها و ارگان‌های مختلف دانست و تصریح کرد: متأسفانه تعدد تابلوهای تبلیغاتی کرج علاوه بر مخدوش کردن زیبایی بصری شهر، فضای تبلیغاتی را هم تحت تأثیر قرار داده و شرایط روحی و روانی ناپایدار و چالش برانگیزی را برای شهروندانی که برای امور روزمره خود در خیابان‌ها و معابر شهری تردد می‌کنند به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: این سازمان علاوه بر تدوین طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر، با ارگان‌های دارای تابلوهای تبلیغاتی چندین بار جلسه برگزار کرده تا با تعامل و همفکری، بهترین روش برای ساماندهی وضعیت تبلیغاتی شهر اتخاذ شود .

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: طی دو ماه گذشته 250 تابلوی تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری شده است.

بضاعتی پور در پایان با اشاره به اینکه نابسامانی تبلیغات شهری زیبنده مردم کرج نیست گفت: این موضوع در شورای تامین استان در دست بررسی است و مجموعه مدیریت شهری هم با جدیت از حق و حقوق شهروندان در برابر هجمه‌ای که در خصوص تبلیغات محیطی نامناسب ایجاد شده دفاع کرده و برای دستیابی به سیمای مطلوب شهر تمام توان و امکانات خود را به کار خواهند گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تبلیغات محیطی منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی