Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:17:19 GMT

موضوع مشکل پساب شهرک صنعتی ساوه برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۷۸۹۹

موضوع مشکل پساب شهرک صنعتی ساوه برطرف می‌شود

استاندار مرکزی گفت: موضوع مشکل پساب شهرک صنعتی ساوه پیگیری و برطرف می‌شود. ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش  خبرگزاری تسنیم از زرندیه, سیدعلی آقازاده ظهر امروز  درجلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی با اشاره به اهمیت جلسات ستاد اقتصادی مقاومتی اظهارداشت: تلاش براین بوده جلسات اقتصادمقاومتی در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می شود ولی  برگزاری ماهانه این جلسه در ساوه یا زرندیه به دلیل تنوع این شهرستان‌ها در حوزه صنعت و تولید است که دراین در این جلسه مشکلات کارآفرینان مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی استان عملیاتی شده  و دستاوردهای خوبی داشته است،  از چند واحد تولیدی بازدید داشتیم، اعطای تسهیلات و اعمال سیاست‌های حمایتی سبب توسعه این شرکت‌ها شده و با تولیدات منحصر بفرد آنها می توان میلیون‌ها دلار سالانه صرفه جویی و درآمدزایی برای کشور رقم زد، در این راستا قرار بر این شد که از محل صندوق توسعه ملی اعتبارات اختصاص پیدا کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شرکت‌هایی که از حجم بالای پساب برخوردار هستند با انجام عملیات پیش تصفیه اقدام به مدیریت پساب صنعتی کرده و نهایتا شرکت شهرک‌های صنعتی با ارتقای توان تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی به گونه‌ای عمل کند که خروجی آب تصفیه‌ خانه کمترین آلودگی شیمیایی و فیزیکی داشته باشد.

آقازاده با اشاره به کنارگذر  جنوبی تهران گفت: این کنارگذر سبب روان‌تر شدن ترافیک شهر تهران و استان‌های مجاور پایتخت می‌شود، شرکت تولید کننده انواع لوله از هشت الی 120 اینچ  مجری این کنارگذر است.

پساب‌های رها شده در شهرک جوادیه شیراز توسط شهرداری ساماندهی شدمجبوریم از آب‌های نامتعارف مانند پساب‌ها و آب دریاها استفاده کنیمبیابا‌ن‌زدایی استان اصفهان با پساب تصفیه خانه شمال کنترل می‌شود

بهره‌برداری از کنارگذر جنوبی ساوه تهران

نماینده ساوه و زرندیه نیز در این جلسه بر بهسازی ورودی شهر پرندک به طول دو کیلومتر به اتوبان ساوه تهران گفت: از مدیریت این شرکت درخواست داریم در تأمین هزینه آن مشارکت کند.

محمدرضا منصوری با اشاره به بهره‌برداری از کنارگذر جنوبی ساوه تهران گفت: بهره‌برداری از این کنارگذر سبب نزدیک‌تر شدن مسیر ساوه تا مشهد می‌شود، به گونه‌ای که این مسافت تا دو ساعت کوتاهتر شده و نقش مهمی در مدیریت هزینه و زمان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند