Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:23:38 GMT

تنباکو میوه ای به بازار نرسید

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۸۱۶۵

تنباکو میوه ای به بازار نرسید

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک دستگاه اتوبوس از استان های غربی به مقصد تهران یک محموله قاچاق را بارگیری کرده بود.
وی اضافه کرد: با تشدید اقدامات کنترلی در جاده های منتهی به همدان در نهایت صبح امروز خودروی یادشده در ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: ماموران از این خودرو 2 هزار و 880 بسته 50 گرمی تنباکو میوه ای خارجی قاچاق، یک دستگاه گنج یاب به همراه لپ تاپ، دستگاه اندوسکوپی زمین، دوربین بزرگ نمایی و قطب نما و وسایل حفاری غیر مجاز را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار کامرانی صالح اظهار داشت: بر اساس نظریه کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و تاریخی استان اشیا مکشوفه، تجهیزات گنج یابی غیرمجاز بودند.
وی ارزش کالاهای کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
2087/7526
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اتوبوس دوربین زمین فرمانده انتظامی استان لپ تاپ جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز