Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا زینلی، چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز، با اشاره به اینکه تا کنون 6هزار و 851 نفر در استان فارس در این سامانه نام نویسی نام کرده اند، افزود: به ثبت نام کنندگان در پایان نام نویسی کُد رهگیری داده می شود که این کُد را باید برای استفاده در مراحل بعد نزد خود نگاه دارند.
وی ادامه داد: آن دسته از ودیعه گذارانی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز می توانند با مراجعه به نزدیکترین دفاتر و شرکت های زیارتی مجاز در استان فارس که اسامی آنها در سایت حج و زیارت استان به نشانی fars.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir درج شده مراجعه کنند.
زینلی، ثبت نام و به روز رسانی اطلاعات در این سامانه از سوی ودیعه گذاران را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: تمام برنامه ریزی های آینده برای حج تمتع، نحوه تخصیص اولویت ها و دیگر اقدامات لازم بر اساس همین اطلاعات وارد شده، انجام می شود.
مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: بر این اساس، تمام دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع باید نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کنند تا در زمان تشرف به حج دچار مشکل نشوند.

**متقاضیان سفر به عتبات عالیات اقدام به نام نویسی کنند
مدیر حج و زیارت استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دور جدید نام نویسی از متقاضیان سفر به عتبات عالیات، بیان داشت: علاقه مندان به انجام سفرهای ارزان قیمت در قالب گروه های ابرار می توانند با مراجعه به دفاتر و شرکت های زیارتی که از سوی سازمان حج و زیارت مجوز فعالیت برای آنها صادر شده، نسبت به ثبت نام در این کاروان ها اقدام کنند.
زینلی، در مورد هزینه و نحوه سفر زائران در قالب کاروان های ابرار، گفت: کاروان های ابرار، زائران را به صورت زمینی به عتبات عالیات اعزام می کنند و هزینه سفر در قالب این کاروان ها حداکثر 17میلیون و 500 هزار ریال است.
وی ادامه داد: این کاروان ها مانند سایر کاروان ها هفت شب در کشور عراق اقامت خواهند داشت که شامل، سه شب اقامت در نجف اشرف، سه شب اقامت در کربلای معلی و یک شب اقامت در کاظمین است.
او اظهار داشت: زیارت سامرا و حرمین امامین عسگریین (ع) نیز در برنامه سفر این کاروان ها وجود دارد و تمام زائران از پوشش های امنیتی، بیمه ای و درمانی برخوردار هستند.
مدیر حج و زیارت فارس، همچنین از متقاضیان سفر به عتبات عالیات خواست که هوشیار باشند و در دام افراد سودجو که فعالیت آنها کاملا غیر قانونی و غیر مجاز است گرفتار نشوند.
زینلی افزود: متقاضیان این سفر معنوی برای انجام هرگونه ثبت نام در کاروان های عتبات عالیات تنها از طریق دفاتر و شرکت های زیارتی که دارای مجوز فعالیت هستند، اقدام کنند.
6122 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان فارس اینترنت حج تمتع عراق نجف اشرف جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد اظهار کرد: همه تمهیدات لازم در خصوص اعزام حجاج به سفر معنوی حج انجام گرفته است و حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در کنار هم برای اجرای یک حج آرام و همراه با معنویت نهایت تلاش خود را کرده اند.

وی اضافه کرد: کارکنان حوزه حج و زیارت با بهره گیری از امکانات موجود و برنامه ریزی مناسب برای تسهیل سازی خدمات اقدام کرده اند به عنوان مثال در سال گذشته ایران نخستین کشوری بود که انتقال زائران را بین مکه و مدینه با قطار انجام داد.

حسینی گفت: تمام تلاش برای تهیه اقلام تدارکاتی مطلوب و ارائه غذای با کیفیت و کمیت مطلوب به زائران توسط خادمان در سازمان حج و زیارت در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: در حوزه مسکن نیز هر چند محدودیت‌های خاصی وجود دارد اما نهایت تلاش برای اجاره مسکن استاندارد برای زائران شده است و با برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه‌ها ۳۱۹ دلار کاهش قیمت نسبت به سال گذشته در قیمت گذاری ها لحاظ شد که تغییر نرخ ارز مانع کاهش قیمت ها شد.

وی گفت: حساسیت در انتخاب عوامل و آموزش‌های لازم برای ارتقای سطح خدمات از دیگر اقدامات این سازمان بود که قدردان این توفیق خدمت هستیم.

حسینی تاکید کرد: زائران لازم است با رعایت توصیه‌های پزشکی هیأت پزشکی و همکاری با خادمان خود در کاروان‌ها و مجموعه‌های حج برای انجام سفری توأم با سلامتی و معنویت همکاری کنند.

کد خبر 6089099

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است