Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سیدابوالفضل طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در دیدار با بطریکالیازجی اسقف مسیحیان سوریه گفت: اسلام، مسیحیت و همه ادیان تکامل‌گر همدیگر هستند نه متناقض همدیگر، یعنی نقض نمی‌کنند همدیگر را بلکه همدیگر را کامل می‌کنند.

 
وی افزود: یکی از ابعاد کمال و تکامل در میان ادیان آن بعد محبت و انسی است که میان اصحاب و ادیان مختلف وجود دارد و آنچه که دشمنان در این روزها از آن احساس خوف می‌کنند، همین محبت میان اصحاب و ادیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله طباطبایی گفت: جمهوری اسلامی آنچه که از روز اول بر مبنای سخنان و منش امام راحل و مقام معظم رهبری پی می‌گرفته، تشکیل امتی متحد، یکپارچه اما متشکل از عقائد و مذاهب گوناگون بوده است که این امت واحده می‌تواند جبهه شکست‌ناپذیری در مقابل دشمنان باشد و امروز اسرائیل غاصب از همین اتحاد و یکپارچگی می‌ترسد.

 


نماینده رهبر انقلاب در سوریه تأکید کرد: ما همان طور که امت واحده‌ای هستیم، دشمنانمان هم واحد است، چرا که آن دشمنی‌هایی که در سال‌های اخیر در کشورهای مختلف به ویژه در سوریه ایجاد کردند و خساراتی را به وجود آوردند، فقط برای شیعه نبود، بلکه مسیحیان هم در کلیساهایشان همین خسارت‌ها را دیدند و مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است