Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر گفت:‌ همسر این مرد ۷۴ ساله که فردی تحصیلکرده و استاد دانشگاه بود، در سال ۹۴ به دلیل اختلاف طلاق گرفته، مهریه صد سکه ای خود و اجرت المثل سالهای زندگیش را درخواست کرد.

منوچهر رحمانی با اعلام کرد: اکبر به دلیل شکایت همسرش مبنی بر پرداخت مهریه در سن کهولت زندانی شده و از بهمن ماه سال ۹۵ در حبس به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران ادامه داد: همسر این مرد ۷۴ ساله که فردی تحصیلکرده و استاد دانشگاه بود، در سال ۹۴ به دلیل اختلاف طلاق گرفته، مهریه صد سکه ای خود و اجرت المثل سالهای زندگیش را درخواست کرد.

وی افزود: اکبر به خاطر این شکایت از سال ۹۵ زندانی بود و مذاکرات متعدد برای حل این مشکل از سوی کارشناسان ستاد دیه استان بالاخره موجب شد شاکی به دریافت ۱۵ میلیون تومان رضایت دهد.

رحمانی همچنین گفت: پرونده این شکایت و استاد دانشگاه ۷۴ ساله با پرداخت ۱۵ میلیون تومان به همسر سابقش بسته شد ولی این موضوع حاکی از آن است علیرغم تدابیر مناسب قوه قضائیه و کاهش تدریجی تعداد زندانیان محکوم به پرداخت مهریه در ماههای اخیر که قیمت سکه روند صعودی داشت، شکایت‌ها منحصر به زوج‌های جوان نیست و گاه بین سالمندان نیز اتفاق می‌افتد.

بر اساس این گزارش، اکبر طی دو سال گذشته تقاضای اعسار از پرداخت صد سکه به صورت یک جا را ننموده و توان سپردن سند و اعزام به مرخصی را هم نداشت و ستاد دیه استان تهران جلسات و تماس‌های تلفنی متعددی داشت تا در نهایت همسر سابق اکبر به دریافت پانزده میلیون تومان رضایت داد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر رئیسی پُست جدید گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد