Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مصدومیت «سعید عزت اللهی» هافبک دفاعی تیم ملی ایران و غیبت او در فهرست 23 نفره «کارلوس کی روش» سرمربی این تیم برای جام ملت های 2019 آسیا، موجب بروز تغییراتی در سیستم مورد استفاده مرد پرتغالی خواهد شد؛ تغییری که فاکس اسپورتس در گزارشی اقدام به پیش بینی آن کرد.

به گزارش ایرنا، فاکس اسپورتس روز چهارشنبه نوشت: تیم ملی فوتبال ایران تحت هدایت سرمربی بی نهایت با تجربه ای به نام «کارلوس کی روش» رقابت خود را در جام ملت های 2019 آسیا آغاز می کند و امیدوار است تا به حسرت 40 ساله خود برای فتح عنوان قهرمانی آسیا پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایرانی ها با ستاره های بزرگی از جمله «سردار آزمون» که از تصمیم خود برای خداحافظی با فوتبال ملی پس از جام جهانی 2018 روسیه، صرف نظر کرد، به معتبرترین رقابت ملی قاره آسیا در امارات متحده عربی پا خواهند گذاشت؛ آنها برای گذر از مرحله گروهی و سد عراق، یمن و ویتنام به خلاقیت مهاجم لژیونر خود که در تیم روبین کازان روسیه توپ می زند، احتیاج دارند.
در سوی دیگر موفقیت تیم ملی ایران به آمادگی کامل «علیرضا جهانبخش» بازیکن گران قیمت تیم برایتون انگلیس نیز بستگی دارد.
در منطقه دیگر زمین، در صورتی که کی روش پرتغالی بخواهد برنده جنگ های میانه میدان باشد، به عملکرد خوب و رضایت بخش «احسان حاج صفی» دیگر بازیکن مطرح تیم ملی ایران نیازمند خواهد بود؛ بازیکنی که با توجه به مصدومیت «سعید عزت اللهی»، از پست اصلی خود در جام جهانی روسیه یعنی دفاع چپ به خط هافبک منتقل خواهد شد.
ایرانِ تحت هدایت کی روش در جام جهانی 2018 با شکست مراکش، کسب تساوی ارزشمند مقابل پرتغالِ تحت رهبری «کریستیانو رونالدو» و باخت خفیف مقابل قهرمان جام جهانی 2010 یعنی اسپانیا، نشان داد که به راحتی تسلیم شدنی نبوده و شکست نخواهد خورد.
در واقع آنها یک بار دیگر برای تبدیل شدن به تیمی سرسخت و تسلیم ناپذیر، به توانایی تاکتیکی مرد پرتغالی متوسل خواهند شد و امیدوارانه برای افزودن چهارمین جام قهرمانی آسیا به صندوقچه افتخاراتشان، می جنگند؛ جامی که حسرت لمس کردن آن 43 ساله شده است.
و حالا ترکیب احتمالی شاگردان کی روش برای نخستین بازی تیم ملی ایران در مرحله گروهی مقابل یمن از قرار زیر است:
دروازه بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)
مدافعان: مجید حسینی (ترابوزان اسپور ترکیه)، مرتضی پورعلی گنجی (اوپن بلژیک)، میلاد محمدی (احمد گروژنی روسیه)، رامین رضائیان (الشحانیه )
هافبک وسط: احسان حاج صفی (تراکتورسازی)
هافبک چپ: امید ابراهیمی (الاهلی قطر)
هافبک راست: مسعود شجاعی (تراکتورسازی)
وینگر راست: علیرضا جهانبخش (برایتون انگلیس)
وینگر راست: مهدی طارمی (الغرافه قطر)
مهاجم نوک: سردار آزمون (روبین کازان روسیه)
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام ملت هاي 2019 تيم ملي ايران تركيب احتمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه این مربی کروات می‌تواند از دانشگر هم در صورت صلاحدید استفاده کند، چون این بازیکن در آخرین مصاف طلایی‌پوشان که در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار شد، حضور داشت. 

با این حال انتظار می‌رود که پیام نیازمند پس از بازگشت به ترکیب در مقابل استقلال خوزستان هم کار را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کند و یک خط جلوتر از او سیاوش یزدانی و هادی محمدی بازی کنند. در چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور بازی خواهند کرد. در خط میانی فرصت بار دیگر به برایان دابو، محمدکریمی و امید نورافکن داده خواهد شد و در نهایت در خط هجومی هم شانس رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. هر چند ممکن است رضا اسدی این توازن را در خط هجومی یا خط میانی با اضافه شدنش به ترکیب بشکند.

با این اوصاف می‌توان ترکیب سپاهان مقابل استقلال خوزستان در دیداری که از ساعت 18:10 دقیقه امشب آغاز می‌شود را به شرح زیر تصور کرد: 
پیام نیازمند، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‎‌پور، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم