Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نصرالله بیگلری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بر اثر خروج یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جاده و برخورد آن با جدول حاشیه راه که ترکیدگی لاستیک این وسیله نقلیه را نیز به همراه داشت، خوشبختانه حادثه تاثیرگذاری نبود و تنها سه سرنشین آن با جراحت های سطحی روبرو شدند.
وی در ادامه با اشاره به بارش باران از اواخر امشب در سطح راه های ارتباطی استان، اظهار داشت: از رانندگان درخواست می شود تا در هوای بارانی ضمن رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی با خودرو مقابل، از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کرده و در طول سفر نیز با عوامل پلیس راه و نیروهای راهدار مستقر در سطح جاده ها همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اتوبوس بارش باران پلیس راه جدول وسیله نقلیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز