Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردوی تیم ملی کشتی و گفت و گو با سرمربیان و ورزشکاران امشب (چهارشنبه) با حضور در محل آکادمی بین المللی کشتی پاسارگاد از این آکادمی بازدید کردند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، مسعود سلطانی فر و رضا صالحی امیری از پروژه این آکادمی که در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال احداث است بازدید کرده و ضمن قدردانی از حامیان مالی تیم کشتی و احداث این مجموعه ارزشمند، آمادگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را به منظور همکاری برای افتتاح و راه اندازی این مجموعه مدرن اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آکادمی بین المللی ملی کشتی پاسارگاد بخش ها و طبقات متعددی دارد و شامل بخش اداری، هتلداری، سالن های تمرین، بدنسازی، استخر و سونا و رستوران است که در این بازدید مورد توجه وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک قرار گرفت.
پروژه آکادمی بین المللی کشتی ایران، به عنوان مجهزترین مرکز کشتی در قاره آسیا، در زمینی به مساحت ١٣٠٠ متر مربع و به زیر بنای هفت هزار مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال احداث است.
این پروژه در شش طبقه با کاربری های ورزشی، اقامتی، خدماتی و رفاهی است که 2 طبقه زیرین مربوط به فضاهای ورزشی است که در آن سالن کشتی، بدنسازی، استخر و آب درمانی در نظر گرفته شده است.
این آکادمی بین المللی یک طبقه اداری و 2 طبقه اقامتی دارد که متشکل از ٣٤ اتاق برای ورزشکاران، مربیان و مهمانان است و با توجه به مجاورت این آکادمی با دریاچه مجموعه آزادی، طبقه ششم به رستوران با فضای باز اختصاص داده شده است.
ورزشی **9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزير ورزش و جوانان رئيس كميته ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد

سیروس اجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاطمه عروجی با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته ازبکستان و درخشش در مسابقات بین المللی برای اولین بار در عرصه ورزش غرب خراسان تاریخ ساز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب با بیان اینکه در این مسابقات سه نوجوان ورزشکار دختر از شهرستان خوشاب به عنوان نماینده تیم ملی کاراته ایران از خراسان رضوی در مسابقات ازبکستان شرکت داشتند، گفت: حضور نوجوانان ورزشکار خوشابی در مسابقات آسیایی تیم ملی و کسب مقام دومی در مسابقات کاراته افتخار بزرگی برای شهرستانی است که از نظر امکانات ورزشی محروم‌است و برای ۳۵ هزار نفر یک سالن ورزشی دارد.

وی با تاکید بر حمایت مسؤولان ورزشی و ادارات دولتی از هویت سازی دختران خوشابی در عرصه‌های فرهنگی برای ادامه راه این ورزشکاران ودرخشش آنها در عرصه‌های ورزشی افزود: مسابقات بعدی در کشور عمان برگزار می‌شود که امیدواریم مسؤولان با حمایت‌های خودشان از حضور این قهرمان خوشابی در عرصه‌های بین المللی و آسیایی حمایت و کمک‌های لازم انجام دهند.

اجنوردی با بیان اینکه درخشش ورزشکاران خوشابی در عرصه بین المللی باعث شده است که ورزشکاران دیگر با انگیزه بیشتری برای فتح قله‌های بزرگ اقدام کنند، افزود: کسب مقام نایب قهرمانی توسط دختر نوجوان ایرانی از شهرستان خوشاب در حالی رخ داده است که برخی از شهرستان‌های بزرگی که مدعی ورزش هستند نتوانستند مقامی در عرصه‌های بین المللی کسب کنند.

کد خبر 6097982

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران