Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام جعفررعایتی در سالگرد شهدای واقعه 12 دی 57  که در مسجد صاحب الزمان (عج) گنبدکاووس برگزار شد با عنوان این مطلب افزود: مرحوم ابراهیمی فر موسس حوزه علمیه منتظریه گنبد شخصی بود که در آن زمان به همراه علمای بزرگ دیگری همچون آیت الله جاجرمی در ساماندهی جوانان در راهپیمایی ها و مبارزات انقلابی نقش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: برای معرفی بیشتر شهدای 12 دی 57 مستندی در دست تهیه و تولید است که ان شاالله به‌زودی از شبکه‌های مختلف کشور پخش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا اذعان کرد: مردم گنبد زحمات زیادی برای انقلاب کشیدند و جوانان امروز فکر نکنند که این انقلاب راحت به دست آمده است. خدا در قرآن اراده کرده که مستضعفین جهان بر مستکبرین غلبه کنند.

حجت الاسلام رعایتی گفت: خیلی ها در تصور خود انقلاب را در همان حد ابتدایی خود می دیدند اما امروز باید ببینیم در گذشته کجا بودیم و حال در چه جایگاهی قرار داریم. ما به عنوان تاریخ ساز در دنیا شدیم و 40 سال به جهان نشان دادیم این مردم با دیگر مردم دنیا تفاوت دارند و باید مراقب باشیم این درِّ گرانبها را به راحتی از دستمان در نیاورند.

وی تصریح کرد: امروز ایران با همان وسعت کوچک در نقشه های جغرافیایی حرف اول را در دنیا می زند  و در بسیاری اززمینه‌های علمی و نظامی موفقیت‌های چشمگیری داشته است که سلاح های آمریکا با میلیاردها دلار هزینه قابلیت پایین تری از تولیدات ایران دارد.

دشمن در ایجاد شکاف در وحدت شیعه و سنی ناکام مانده است

رعایتی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف در وحدت اقوام و مذاهب مختلف در ایران اسلامی نیز گفت: تلاش دشمنان در ابتدای انقلاب برای ایجاد شکاف در وحدت شیعه و سنی که در این مسئله ناکام ماندند و امروز می بینیم در عرصه های مختلف جهاد سازندگی ،مذهبی، فرهنگی و دفاعی از جمله بزرگداشت اربعین حسینی و دفاع در کشور های اسلامی شیعه و سنی در کنار یکدیگر هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا با عنوان این مطلب که انقلاب همدلی و همراهی مردم را در خود داشت اذعان کرد: این همدلی مردم مورد حساسیت کشورهای بیگانه به ویژه دشمنان ماست و دیدیم که در 9 دی چطور در بین مردم حاضر شده بودند تا اخباری از ایران را مستند سازی کرده و از آن بهره برداری کنند.

ایران الگویی برای کشور های منطقه
وی  در ادامه  کمک به محرومین و حضور مردمی در سازندگی ها و در همه عرصه های مورد نیاز جامعه در مقاطع مختلف را یکی از نمونه های همدلی مردم ایران نام برد و گفت:  دشمن وقتی این صحنه ها را دید متوجه شد که انقلاب آن انقلابی نیست که با گذشت چند روز سرد شود و از آرمان های خود دست بکشد و این ایستادگی و همدلی که به ایران عزت داده است، الگویی برای کشورهای منطقه شده است.

حجت الاسلام جعفر رعایتی اضافه کرد: اگر مسلمانان در آن چند سال در شعب ابیطالب نمی ایستادند امروز اسلام نبود و آن روز گذشت و امروز نیز می گذرد و مردم ما به لطف حق پشت سر رهبری و ولایت به خدمتگذاران خود کمک می کنند تا این پیام را به شهدا بدهند؛ "ای کسانی که رفتید تا فرهنگ دینی جایگزین فرهنگ شاهنشاهی شود؛ ما ایستاده ایم."

زمستان اروپا به تابستانی داغ بدل شده است
وی تصریح کرد: امروز کشورما در دنیا عزت دارد و عزت خود را به کشور های دیگر نیز انتقال می دهد. امروز در کاخ صدام صحبت از امام و راه امام است، و عراق در مقابل آمریکا می ایستد و این به برکت خون شهدای قبل و بعد از انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا یادآور شد: غرب و آمریکا برای تابستان ایران نقشه داشتند تا تابستانی داغ راه بیندازند و مانع رسیدن انقلاب به چهل سالگی شوند اما امروز می بینیم زمستان اروپا به تابستانی داغ بدل شده است.

عزت ایران حاصل اطلاعت پذیری از ولایت  و پیروی از راه شهداست

وی خاطر نشان کرد: عزت ایران حاصل اطلاعت پذیری از ولایت  و پیروی از راه شهداست و این وعده خداوند است که اطاعت پذیری از اولی الامر عزت می آورد و قطعا راه  شهدا فراموش شدنی نیست.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است