Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، صدر نشین لیگ جزیره فردا شب در ورزشگاه اتحاد به مصاف شاگردان گواردیولا خواهند رفت، مسابقه‌ای که پیروزی در آن می‌تواند برای هر 2 تیم ضروری باشد.

بازی رفت این 2 تیم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه تساوی به پایان رسید و لیورپول به دنبال حفظ روند شکست ناپذیری‌اش در ورزشگاه اتحاد است و تحقق این امر می‌تواند شانس این تیم را برای قهرمانی در این فصل به طور قابل توجهی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو گومز و جوئل ماتیپ دو مدافع قرمز های آنفیلد  به علت مصدومیت به این بازی نرسیدند و چمبرلین که  ستاره بازی برگشت فصل قبل این 2 تیم بود نیز  مدت طولانی ای است که مصدوم است .

لک لک های مرسی ساید در این بازی محرومی نخواهند داشت و این امر کمک زیادی به کلوپ برای کسب امتیاز در شهر منچستر خواهد کرد.

تنها سوال موجود این است که آیا  کلوپ در این مسابقه باز هم با سیستم 1-3-2-4 بازی خواهد کرد که در 2 مسابقه قبلی به کار گرفت و موجب پیشرفت لیورپول در فاز هجومی شد یا این که این ریسک را در مقابل تیم هجومی گواردیولا نکرده و ترکیب تدافعی تری را به کار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی لیورپول:

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر

با وجود از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، محمد صلاح همچنان آمارهای مهمی را به ثبت می‌رساند.

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 مقابل تاتنهام به پیروزی دست یافت. 

محمد صلاح با عملکرد بسیار خوبی که مقابل اسپرز به نمایش گذاشت، شمار گل و پاس‌ گل‌های خود را در لیگ برتر دو رقمی کرد. به نقل از اسکواکا، ستاره مصری لیورپول اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود که طی 3 فصل متوالی در گلزنی و ارسال پاس گل، حداقل عدد 10 را به ثبت می‌رساند. صلاح همچنین پس از وین رونی، دومین بازیکنی است که طی 5 فصل متفاوت به این مهم دست می‌یابد. فرعون از بدو ورود به لیورپول، به جز فصل 20-2019، طی تمامی فصل‌ها در مجموع رقابت‌ها 25+ گل به ثمر رسانده است. او در فصل 24-2023، 18 گل و 10 پاس گل برای یورگن کلوپ به ارمغان آورده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!