Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از راشا تودی، ماموران مرزی آمریکا به سوی 150 مهاجر غیرقانونی که سعی داشتند از سیم خاردار مرزی آمریکا و مکزیک عبور کنند گاز اشک آور پرتاب کردند.

اداره گمرک و محافظت مرزی ایالات متحده آمریکا با رد این حادثه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ماموران این اداره به دلیل دور کردن مهاجران که به ماموران سنگ پرتاب می کردند آنها را هدف گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکان و مهاجران دیگر تحت تاثیر این گاز قرار نگرفتند.

به گفته مقامات آمریکایی، 25 مهاجر غیرقانونی دستگیر شدند و دیگر مهاجران نیز به سمت مکزیک بازگشتند.

لازم به ذکر است کاروانی متشکل از هزاران مهاجر از کشورهای آمریکای لاتین با پای پیاده در حال حرکت به سوی آمریکا هستند. دو هزار نفر از این کاروان 7 هزار نفری به شهر تیخوانا در مرز مکزیک و آمریکا رسیدند. در پی ورود آن ها مردم شهر تیخوانای مکزیک طی تظاهراتی خواستار خروج مهاجران از شهر خود شدند.

براساس آمار سازمان ملل، بیش از 7 هزار پناهجو، از جمله 2300 کودک که اغلب از کشورهای بحران‌زده آمریکای مرکزی بوده، با ورود به خاک مکزیک درصدد رسیدن به آمریکا هستند.

مبارزه با ورود مهاجران غیرقانونی یکی از وعده‌های انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 بود. وی در آن زمان وعده داده بود که با ساخت دیواری مانع از ورود مهاجران غیر قانونی از مرز مکزیک به خاک کشورش خواهد شد. ترامپ همچنین از اعزام 10 الی 15 هزار نیروی امنیتی به مرز مکزیک خبر داده و به کاروان مهاجران هشدار داده بود که ارتش آمریکا در مرز منتظر آنهاست.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ماموران مرزی آمریکا مهاجران غیر قانونی مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جاساز تریاک در پیکان
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است