Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:30:47 GMT

شهرداری گنبد، عقاب نهاجا را با شکست بدرقه کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۰۴۷۶

شهرداری گنبد، عقاب نهاجا را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار در سالن المپیک گنبدکاووس و با حضور بیش از 5 هزار هوادار گنبدی تیم شهرداری برگزار شد و در گیم نخست، دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که عاقبت با نتیجه 26 بر 24 شهرداری گنبد به برتری رسید.
در وقت دوم تیم گنبد از ابتدا از حریف خود عقب افتاد و تلاش های یاران این تیم برای رسیدن به تیم میهمان با کم دقتی در زدن سرویس ها از سوی بازیکنان میزبان به همراه دفاع روی تور قوی از سوی عقاب نهاجا، شهرداری گنبد را در کسب نتیجه ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گیم که با برتری بازیکنان تیم عقاب نهاجا همراه بود، با نتیجه 25 بر 17 به سود میهمان پایان یافت.
در گیم سوم نیز این تیم عقاب نهاجا بود که با ارائه یک بازی حساب شده برتری اش را به حریف گنبدی دیکته کرد و اشتباهات فردی متعدد تیم شهرداری گنبد، میهمان را در رسیدن به برتری 25 بر 20 بسیار کمک نمود.
هواداران که از بازی ضعیف تیم شهرداری گنبد و ناکارآمدی تاکتیک های این تیم برای رسیدن به پیروزی خشمگین شده بودند در مقاطعی با سردادن شعارهایی خواستار برکناری سرمربی تیم شدند و برخی دیگر از طرفداران نیز با چشمانی اشک آلود، ارائه یک بازی غیرتمندانه را از سوی بازیکنان تیم گنبد فریاد می کردند.
گیم چهارم درحالی آغاز شد که با ورود میکائیل تاجر برای تیم گنبد، میزبان توانست از ابتدا آهنگ حمله و برتری بزند و در شبی که اکثر توپ ها به این بازیکن ختم شد این گیم با نتیجه 25 بر 17 به سود میزبان خاتمه یافت.
گیم پایانی با شور و اشتیاق هوادارن و تشویق بی امان و کر کننده آنها آغاز شد و تیم گنبد توانست در همان ابتدا نبض بازی را در دست بگیرد ولی عقاب نهاجا با غلبه بر جو بازی دوباره از میزبان پیشی گرفت.
درحالی که تیم نهاجا در امتیاز 12 فاصله 3 امتیازی از حریفش داشت و هواران نیز دیگر امیدی به پیروزی نداشتند تیم شهرداری گنبد ضمن تساوی با حریف، در نهایت توانست 17 بر 15 این گیم را به سود خود تمام کرده و نتیجه نهایی بازی را هم 3 بر 2 به سود خود به پایان رساند.
به گزارش ایرنا، هواداران شهرداری گنبد که عاشقان والیبال نیز محسوب می شوند به حدی از این برد خوشحال و شادمان بودند که پس از بازی در مقابل سالن ورزشی المپیک به جشن و پایکوبی پرداختند.
این دیدار با قضاوت حمید راهجردیان و محمد ابراهیم زاده به عنوان داوران اول و دوم و با نظارت علی اصغر حاجی کاظمی به عنوان ناظر داوری و حسین پورکاشیان به عنوان ناظر سازمان لیگ برگزار شد.
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته شانزدهم با 15 بازی و کسب 26 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار گرفت.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها المپیک جدول رده بندی لیگ برتر سازمان لیگ شهرداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند

دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی باواریایی‌ها و شکست سنگین دورتموند در دیداری خارج از خانه پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، 4 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ رده دومی میهمانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

هر دو گل بایرن مونیخ در این بازی توسط هری کین در دقایق 9 و 61 (پنالتی) به ثمر رسید و تنها گل اینتراخت فرانکفورت را هم اوگو اکیتیکه در دقیقه 23 زد. بایرن مونیخ با این نتیجه  69 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم پشت سر بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات را تثبیت کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 4 بر یک به میزبانش لایپزیگ باخت. جیدون سانچو در دقیقه 20 این بازی دورتموند را پیش انداخت اما لایپزیگ با بازگشتی مقتدرانه گل خورده را با 4 چهار ایکونا اوپندا 23، بنجامین سسکو 2+45، محمد سیماکان 46 و کریستوف بائو‌م‌گارتنر 80 پاسخ داد و بازی را برد.

بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

با این نتیجه لایپزیگ رده چهارمی 62 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با دورتموند 57 امتیازی، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد. این در حالیست که تنها 3 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

در دو بازی دیگر آگزبورگ با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمانش وردربرمن شد و فرایبورگ نیز در خانه با نتیجه 2 بر یک به ولفسبورگ باخت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن از ساعت 20 به وقت تهران میزبان اشتوتگارت رده سومی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا