Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حاشیه نشست شورای اداری جنوب استان سیستان و بلوچستان که با حضور جمع کثیری از نخبگان، معتمدان، مسئولان، ریش سفیدان و روحانیون شیعه و سنی برگزار شد، دکتر اسحاق جهانگیری با اشاره به وجود استعدادها، توانمندی ها و ظرفیت های فراوان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین نقاط این مرز و بوم مطرح است که همواره مورد احترام و توجه خاصی بوده و با توجه به وجود ظرفیت های فراوان در این استان دولت هم برای توسعه آن و رفع محرومیت در مناطق محروم، احتمام و جدیت فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر جهانگیری با اشاره به اولین سفر خود به ایرانشهر در دوران تبعید مقام معظم رهبری گفت: در اولین حضور خودم در شهرستان ایرانشهر حدود چهل سال قبل و در دوران تبعید مقام معظم رهبری شاهد برخورد گرم و صمیمانه مردم این شهرستان و استان بوده ام که آرامشی عمیق را در آن زمان به من داد.


وی افزود: مردم ایرانشهر مردمانی خونگرم و تلاشگر و کوشا هستند و این شهر همواره به عنوان یکی از پایگاه های مهم فرهنگی و علمی در کشور مورد توجه بوده است.


گفتنی است، در این سفر یک روزه برخی از وزرای دولت و مدیران ارشد وزارت خانه های مختلف، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

300 / 31 جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری سیستان و بلوچستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان