Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا گفت: می توانستیم بازی با شهرداری گنبد را به هر نحوی به سود خود به پایان برسانیم ولی ناپختگی برخی بازیکنان باهث هدررفتن موقعیت های تیم ما شد.

فرهاد نفرزاده چهارشنبه شب پس از پایان دیدار با شهرداری گنبد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: باید این برد را به تماشاگران والیبال دوست گنبد و ترکمن صحرا تبریک بگویم؛ بازی زیبا،دقیق و فنی را پشت سر گذاشتیم و هردو تیم تمام تلاش خود را برای برتری به کار بسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمام تماشاگران حاضر در سالن و والیبال دوستانی که از طریق گیرنده های خود این مسابقه را دنبال می کردند شاهد یک بازی مهیج بودند.
سرمربی تیم عقاب نهاجا افزود: در این بازی عقاب نهاجا با هر نتیجه ای برای کسب برد شایسته تر از میزبان خود بود ولی تیم گنبد در کمال خوش شانسی در این بازی به برتری رسید.
وی گفت: از بازی بازیکنانم در مجموع راضی هستم هرچند که بعضی از آنان می توانستند بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارند ولی در برخی از موقعیت ها، ناپختگی بعضی از بازیکنانم باعث هدررفت امتیازهای تیم ما شد.
نفرزاده تصریح کرد: در پایان باید متذکر شوم هرچند که تیم گنبد از این میدان به دعنوان برنده خارج شد ولی از نظر من شهرداری گنبدکاووس برتری نسبت به تیم عقاب نهاجا نداشت.
احد ارمشی سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس نیز در پایان بازی در حالی که از برخی شعارهای هواداران در مقاطعی از بازی که تیمش ضعیف ظاهر شد، دلگیر بود، تنها به این گفته بسنده کرد که این برد را به کسانی تقدیم می کنم که در باخت ها نیز کنارمان هستند.
تیم شهرداری گنبدکاووس شامگاه چهارشنبه و در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، در مصاف با تیم عقاب نهاجا توانست در خانه خود با نتیجه 3 بر 2 به پبروزی برسد.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر شهرداري گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد