Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- محسن رضایی به تازگی در اینستاگرام خود پستی درباره بازدید اخیرش از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه منتشر کرد.

 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اینستاگرامش پستی درباره بازدید از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه منتشر کرد. متن پست وی به این شرح است: امروز در جمع برادران پاسدارم در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی #نیروی_زمینی #سپاه حاضر شدم و از نمایشگاه دستاورد‌های پیشرفته آنان بازدید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های مسؤولان سازمان، شنیدنی و امیدبخش بود. چنین پیشرفت‌های ارزشمندی، یادآور تلاش‌ها و ابتکارات سردار #شهید #حسن_طهرانی_مقدم و همرزمان اوست که در نتیجه زحمات آنان، جمهوری اسلامی به کشوری موشکی تبدیل شد.

اگر الگوی حرکت به سوی خودکفایی در صنایع و تحقیقات نظامی به سایر بخش‌های #اقتصاد راه پیدا می‌کرد، تولیدات ملی در خانه هر ایرانی و در بازار‌های منطقه می‌درخشید.

مدیریت سنگین، دیوانسالاری ناکارآمد و انتظار سراب آلود از آن سوی مرزها، مانع ورود مردم به ویژه نیرو‌های جوان و جهادی، دانشگاهی و مستعد و استقرار الگوی انقلابی در چرخه اقتصاد شده است.

در #جنگ_اقتصادی ناجوانمردانه #آمریکا، بلاتکلیفی تولید، تزریق ناامیدی و القای این توهم که «ما بدون آمریکا نمی‌توانیم»، کمتر ازخیانت نیست.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محسن رضایی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست