Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز است که وضعیت جسمانی بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ مناسب نیست و او در سی سی یو بستری است.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی که سابقه همکاری با بهنام صفوی را در برنامه  ماه عسل دارد، در صفحه شخصی اش  برای او نوشت:

ده سال پیش تیتراژ برنامه عیدُ میساختیم که دعوتش کردیم که با فرزاد فرزین و علی اصحابی بخونه، آروم، متین و مؤدب اومد و خوند، در این ده سال هر موقع دیدمش به همون اندازه یک دهه پیش متین و مودب بود، حتی آخرین بار سه هفته پیش که اتفاقی دیدمش تو بیمارستان، روی ویلچر نشسته بود، آروم و خیره به یک نقطه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه نگران مادرش کنارش و پدری که محکم و استوار ایستاده بود. بهنام همون اندازه متین و نجیب اما کمی کُندتر، آهسته تر و بی حال تر حرف میزد. وسط روزهایی که معلوم نیست طلب چی رو از هم دیگه داریم که انقدر همدیگرو آزار میدیم و بی رحم شدیم ، بهنام فقط آرزوش اینه که بتونه سالم کنار همسر و فرزند تازه از راه رسیدش باشه. همین، حتی بدون کار ، بدون شهرت ، بدون ثروت ، فقط باشه، همین ...

براش دعا کنیم که سر حال بشه، ببنده بارُ و بره این رختِ مریضی از بدنش، دعا کنیم بلند بشه ان شاءالله».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی برنامه های تلویزیونی ثروت بهنام صفوی مجری مشهور احسان عليخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است