Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@22:54:17 GMT

اولین جلسه دادگاه مهدی قائدی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۲۷۳۲

اولین جلسه رسمی دادگاه مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز «چهارشنبه» با حضور خانواده شاکر برگزار شد.

به گزارش شریان نیوز،  دادگاه مهدى قائدى بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز «چهارشنبه» با حضور وکیلش، خانواده مرحوم شاکر و تمامى حاضران در خودرو که در صحنه تصادف حضور داشتند برگزار شد و طرفین دفاعیات خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد حاضر در خودرو در دادگاه هایى که در گذشته برگزار مى شد از مجرم بودن قائدى سخن مى گفتند، اما تمامى این نفرات در دادگاه امروز از اینکه فرد دیگرى پشت فرمان خودرو بوده حرف زدند.

به احتمال فراوان این پرونده در جلسه دیگری رسیدگی خواهد شد و از سوی قاضی تحقیقات نهایی و بررسی مستندات در روز‌های آینده انجام خواهد شد.

وکیل مرحوم احمد رضا شاکر در دادگاه امروز دفاعیات خود را عنوان کرد و اکنون خانواده شاکر منتظر راى نهایى هستند و همچنان قائدى منکر ارتکاب جرم است و دادگاه هنوز رای نهایی خود را اعلام نکرده است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، اولین نکوداشت روز روانشناس با حضور روانشناسان رضوی، خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم توسط کانون مشاوره و مددکاری رضوی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برنامه مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، جنب بوستان پایداری برگزار می‌شود.

کد خبر 6093822 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)