Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زیغمی معاون فرماندار کبود راهنگ در شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت : ۲ هزار و ۱۴۳ حلقه چاه مجاز و ۲ هزار و ۲۴۰ حلقه چاه کشاورزی غیرمجاز در شهرستان کبود راهنگ شناسایی شده است که سالانه ۲۴۶ میلیون متر مکعب در بخش کشاورزی، ۲۵ میلیون مترمکعب در بخش صنعت و خدمات و ۲۸ میلیون مترمکعب برای استفاده خانگی از سفره‌های زیر زمینی، آب برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در راستای مدیریت بهتر منابع آب تاکنون ۳۲۶ کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب کشاورزی شهرستان کبود راهنگ نصب شده است.

معاون فرماندار کبود راهنگ همچنین گفت : با توجه به خشکسالی و کاهش سفره‌های آب زیرزمینی، باید کشت محصولات کم آب بر و تغییر الگوی کشت را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

انتهای پیام/د.ا

انسداد چاه غیر مجاز در کبودراهنگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محیط زیست چاه غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد صالحی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد نموده که پس از شناسایی این متخلفین و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: از گروه اول که در سطح رودخانه‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه شش عدد تور ماهیگیری و سه عدد قلاب کشف و ضبط گردید.

صالحی افزود: در ادامه گشت و کنترل در این شهرستان به گروه دیگری از متخلفین زیست محیطی برخورد نموده که از آن‌ها اداوت شکار کشف و ضبط گردید.

صالحی گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیده که متخلفین با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902664

دیگر خبرها

  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • رهاسازی آب سد سفیدرود برای آبیاری شالیزار‌های گیلان از امروز
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • مسجد کبود تبریز؛ معماری زیبا و تاریخی ایران
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد