Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@13:44:51 GMT

ضرورت تکمیل طرح پارک موزه دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۳۴۲۲

ضرورت تکمیل طرح پارک موزه دفاع مقدس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار با سردار ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان، با اشاره به اهمیت پارک موزه دفاع مقدس و ضرورت نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، بر ضرورت همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پارک موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

حسین زادگان پایان عملیات عمرانی پارک موزه را فرصتی ارزشمند برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران برشمرد و افزود: تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد و توجه به این موضوع علاوه براینکه تکلیف اداری است، محور اعتقادات و تفکرات انقلابی مسولان نیز می‌باشد.

استاندار مازندران به جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری پارک موزه دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت:: احداث این پارک می‌تواند یک فرصت مناسب برای جذب گردشگر و زمینه‌ساز غنی شدن اوقات فراغت در میان جوانان را فراهم کند.

به گفته وی، برنامه‌ریزی و جهت دهی دستگاه‌های خدمات رسان باید به این سمت باشد که جنبه معنوی و ظاهری آن نمود پیدا کند تا این اثر ارزشی و فاخر استان به محلی برای رفت وآمد جوانان تبدیل شود.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های مربوطه با راهکار‌های قانونی برای تکمیل و تجهیز این پروژه ارزشی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات استانی و ضرورت احداث پارک موزه دفاع مقدس در استان پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت و پتانسیل خیرین نیز استفاده شود.
انتهای پیام/آ

پارک موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر