Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صنعت و معدن گفت: دولت به صورت مستمر پیگیر تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی است. ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محسن صالحی‌نیا در پایان بازدید از برخی واحدهای صنعتی مشهد اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت ارز و تحریم‌ها محصولات این شرکت نیز افزایش 30 درصدی قیمت‌ها را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کلات مطالعات و آماده‌سازی‌هایی انجام شده که طبق استانداردها و پیشرفته‌ترین تجهیزات در حال توسعه استانداردسازی در حال پیشرفت است.

صالحی‌نیا همچنین در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کلات مشهد افزود: توجه ویژه به مدیریت صحیح استفاده از منابع آب و جلوگیری از هدررفت یکی از اولویت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بوده که طی ابلاغیه‌ای به تمامی استان‌ها ارسال شده و مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی ایران و کمبود آب در کشور، احداث زیربناهای موردنیاز، به ویژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب از جمله خدمات این سازمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بوده که جزء اولویت‌های اصلی شرکت‌های تابعه استانی قرار دارد.

صالحی‌نیا عنوان کرد: دولت به صورت مستمر پیگیر تأمین زیرساخت‌های اصلی برای واحدهای صنعتی است تا صنعتگران بدون کمترین مشکلی به تولید و اشتغال‌زایی بپردازند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تأکید کرد: باید زمینه‌های استفاده حداکثری از ظرفیت تصفیه‌خانه‌ها برای واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم شود تا واحدهای آلاینده بدون کمترین آسیب به محیط زیست، به تولید بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: یکی از اولویت‌های اصلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان، مسأله محیط زیست است که تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقاء آن انجام خواهیم داد.

حال و روز ناخوش صنعت قطعه‌سازی خراسان‌رضوی؛ تعدیل نیرو دور از ذهن نیستموضوع مشکل پساب شهرک صنعتی ساوه برطرف می‌شودمعاون سازمان حمایت: وزارت صنعت باید پاسخگوی مجوز فروش مدت‌دار خودرو باشد

مسعود مهدی‌زاده مقدم افزود: اجرای پروژه ارتقاء و توسعه تصفیه خانه های فاضلاب با اعتبار بیش از 180 میلیارد ریال از سال 1396 آغاز شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی نزدیک به 50 درصدی است.این تصفیه خانه در زمینی به مساحت 16 هکتار احداث شده و فرآیند تصفیه آن به روش تصفیه فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی است و تمامی فاضلاب شهرک صنعتی چرمشهر به این تصفیه خانه وارد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی استان با برخورداری از 8 تصفیه خانه صنعتی، 14 هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز تصفیه و زمینه ارتقاء محیط زیست در بخش صنعت و تولید را فراهم می کنند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک