Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام; احمد اسفندیاری در گفتکو با برنا اظهار کرد; پروژه  ورودی وتقاطع غیر همسطح شهرسرابله از سمت بیمارستان امام علی (ع) با اعتباری بالغ بر 6میلیارد و700 میلیون تومان به پیمانکار واگذار گردیده است 

او گفت :اجرای این پروژه مهم شامل؛ساخت تقاطع غیر همسطح چهاربانده کردن مسیر۳کیلومتری تا بیمارستان وساخت وتکمیل بلوار فاتحان میمک شهر سرابله می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

اواضافه کرد: با واگذاری این پروژه مهم به پیمانکار مراحل تجهیز کارگاه در حال انجام است که استارت عملیات اجرایی این پروژه مهم ظرف چند روز آینده زده میشود

رئیس راه وشهرسازی چرداول گفت: ساخت این ورودی می تواندباخارج ساختن سرابله ازبن بست ونزدیک شدن مرکزشهرستان به استان  باعث پیشرفت وتوسعه شهرسرابله گردد.

او درخصوص عملکرد اداره راه وشهرسازی  در حوزه راه وشهر سازی در 9 ماهه سال 97 اظهار داشت: از جمله  اجرای;۳ پروژه فعال راهسازی در بخش هلیلان و شله کش۲ پروژه فعال در بخش زاگرس ,اتمام مطالعات طرح کورگ به زاگرس اتمام مطالعات طرح 4 بانده کردن سرابله به  آسمان آباد   ومحمد قلی به کارزان  که به مناقصه رفته و تعیین پیمانکار گردیده است.

 او از دیگر پروژهای در دست اقدام این اداره  پروژه راهسازی سرتنگ به هلسم با پیشرفت ۶۰ درصدی واتمام مطالعات ۴ بانده کردن تقاطع سرابله به حمیل و اعلام فراخوان و اتمام مراحل مناقصه و مشخص شدن پیمانکار برای این پروژه مهم دانست.

اسفندیاری گفت : برای 4 بانده کردن پروژه تقاطع سرابله به حمیل  وتکمیل ان نیازمند ۵۴ میلیارد تومان اعتبار می باشد که مسئولین محترم به دلیل اهمیت این طرح پیگیر تامین اعتبار پروژه فوق  می باشند

رئیس راه وشهرسازی در خصوص عملکرد این اداره در بخش شهرسازی گفت: به منظور کمک به شهرداریها  توسط این اداره بیش از ۳ هزار تن قیر یارانه ای به ۴ شهرداری سرابله . آسمان آباد . توحید و شباب تخصیص داده شده است.

 او از جمله اقدامات دیگر راه وشهرسازی به پروژه کتابخانه چشمه ماهی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیون , پروژه ساختمان های  اداری هلیلان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان, پروژه بخشداری شباب با اعتبار یک میلیارد تومان و همچنین اتمام پروژه کتابخانه زنجیره علیا با اعتبار ۲۷۸ میلیون و اتمام پروژه مجتمع فرهنگی هنری سرابله با اعتبار ی بیش از  ۲۷۰ میلیون تومان که با پیگریهای  فرماندار چرداول بعد از سالها تکمیل گردید 

اسفندیاری درخصوص عملکرد این اداره در بخش هلیلان گفت: پروژه های متعددی در این بخش اجرا یا در حال اجرا می باشند که ذیلا به آنها اشاره می کنیم: پروژه راهسازی محور داربید کرنی بطول ۶ کیلومترپروژه بهسازی و آسفالت گرم محور شاران و میدر بطول ۹ کیلومتر .پروژه در دست  مطالعه محور پله کبود به علی باقر گلیانه به طول ۵.۷ کیلومتر

او اضافه کرد: پروژه داربید کرنی که پل سازی و گریدش درحال اتمامه وپروژه شاران میدر 6 کیلومتر آن قیرپاشی و اجرا و همچنین مابقی لاین این جاده درحال تکمیل شدن است.

 او از دیگر اقدامات این اداره در حوزه های شهری سند دار کردن بیش از ۱۵۰ هکتار از اراضی ملی شهر سرابله و آسمان آباد برشمرد وگفت:حفاظت از اراضی ملی شهرهای سرابله . آسمان آباد . توحید و شباب واخذ سند مالکیت ۴۸۰ سند تک برگ  و انتقال سند و انجام کارهای ثبتی و انتقال به نام مالکین وحل مشکل تعاونی مسکن  بهزیستی پس از ۲۳ سال  وصدور سند و تعیین تکلیف حل مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان پس از ۱۸ سال با تعیین تکلیف و واگذاری سندهای تک برگ و مجزا ,حل مشکل ساکنان مسکن مهر در جهت واگذاری مسکن ۹۹ ساله انجام گرفته است

 اوگفت:مبلغ1 میلیارد تومان  جهت حذف نقاط حادثه خیز  راههای شهرستان و رفع معارض با پیشرفت 67 درصدی اختصاص داده شده است .

 رئیس راه وشهرسازی چرداول از دیگر فعالیت های این اداره در 9 ماهه سال 97  را از جمله :فعال نمودن کمیسیون ماده یک شهرستان و ساماندهی منازل سازمانی بیش از ۳۶ واحد ,فعال نمودن کمیسیون ماده ۵ در جهت رفع مشکلات طرح تفصیلی شهر سرابله و موارد تقاضای ساکنان شهر آسمان آباد و توحید و شباب و بلاوه تره وبهسازی  و آسفالت معابر شهر سرابله با جذب بیش از ۸۰۰ تن قیر یارانه ای و احیای محلات هدف و بافت های فرسوده با تصویب بیش از ۳۰ درصد محدوده شهر سرابله از کل نقشه محدوده خدماتی شهر دانست که با همکاری واقدامات شبانه روزی همکاران  انجام گرفته است.

 

 

خبرنگار: ایرج فریادیان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی بهزیستی شهرداری مسکن مناقصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.

خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6092758

دیگر خبرها

  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال